Music Key servis se plaća, a korisnici će moći uživati u glazbi bez oglasa ili u pozadini drugih aplikacija. Glazba je dobila i posebno mjesto na YouTubeu
Glazbena bitka: I YouTube želi da plaćate za slušanje hitova
YouTube je najavio vlasiti glazbeni servis Music Key i postao novi rival Deezeru, Spotifyju i sličnim glazbenim mekama. Pokrenut će ga ovaj tjedan, a nudit će spoj audio i video streamova glazbenika najvećih izdavačkih kuća, ali i stotine nezavisnih izdavača.
Music Key će se plaćati 7,99 dolara , a za taj novac korisnici će dobiti opciju da slušaju glazbu bez oglasa, u pozadini drugih aplikacija ili da gledaju spotove dok su offline . U ovoj će cijeni biti uključen i Google Play Music , koji je pokrenut i kod nas i nudi više od 30 milijuna pjesama.
Usluga će u beta fazi biti dostupna samo najvećim glazbenim fanovima u nekoliko zemalja , što će YouTube koristiti i za testiranje. Iako se o plaćenom servisu pričalo već dugo, BBC piše kako je pokretanje ovoga kasnilo zbog spora s malim izdavačima. Navode i da će Android uređaji moći prvi spremati spotove, a potom i Appleovi, no to neće biti dostupno za PC verzije.
Uz službene albume, Music Key će nuditi na skidanje koncertne snimke, remikseve, neobjavljene raritete i druge sadržaje...
No, kako glazbu sada gotovo stalno slušamo na YouTubeu, odlučili su joj dati posebno mjesto na webu i u mobilnim verzijama. Glazba je sada dobila posebni tab u kojem ćete vidjeti preporučene playliste, glazbu u trendu i one glazbenike na čije kanale ste se pretplatili. Njihova glazba odsad će biti dostupna i u puno boljoj kvaliteti.