Ne znam što reći na ovu. Pročitao iz znatiželje jer sam imao problema u školi. Od ocjena, ponašanja, markiranja, bježanja iz škole, redovno imao ukor pred izbacivanje. Evo i danas ne mogu saznat zašto je tako bilo, zašto me škola, učenje, obrazovanje nije zanimalo. Prolazio sam razrede zbog onog „samo da ga se riješim“, a uz to su svi govorili biti će nešto od njega. Možda jedan od razloga je taj što mi ništa nije bilo zanimljivo, kako bi i bilo kad se gradivo na brzinu prolazilo, nisam mogao dobit priliku da me nešto zainteresira i naravno da mi je bilo dosadno u školi, na nastavi, da sam bio problematičan. Bilo je nekoliko predmeta koji su mi bili super, ali ne zbog predmeta nego isključivo profesora, znali su zabavit, nisu se obazirali na nastavni program, jer su znali da je većina toga bezvezno i nepotrebno, učili nas zanimljivim stvarima na interesantan način. Sad gledam pokušavaju djecu tabletima, pametnim pločama zainteresirat, moje osobno mišljenje je ništa od toga, bitno je gradivo. Dat djeci u nižim osnovne da budu djeca, odrastaju ko djeca ,kasnije kad sazriju učit o svijetu. Jer knjiga nije život, niti će ikad bit. Čini mi se da se pričalo o tome da djeci s problematičnim ponašanjem zabrane školovanje, ili tako nešto. Pa to bi doslovno uništilo obrazovanje, djecu, kasnije ljude. Što bi se dobilo, lutali bi ulicama, droge na svakom mjestu, ne znam što reći. Rasteretite nastavni program, pustite da znanje dolazi samo, ne silite djecu na nepotrebne pojmove i znanja. Možda je problem u školskom sustavu, ne u problematičnoj djeci.
ol
olo
19.11.2014.
Odustani
Kao što sam rekao bio sam pre problematičan, srednju sam upisao tek toliko da završim, jer nisam mogao upisat što sam htio. Završio nemam pojma o tome poslu, ba
vim se skroz drugim poslom, radim, zarađujem, u hrvatskoj duplo više od hrvatske prosječne plaće. I nitko me ne pita za dvojke u svjedodžbi, za pisme ukore pred isključenje iz vladanja, za 200 neopravdanih sati, za još toliko „opravdanih“. Izgleda da je u hrvatskoj najlakše tlačit, silit, tjerat, a ne pitat se zašto je tako, i mijenjat stvari. A takvih primjera ima napretek. To je tako jer nam život (politiku) vode osobe koje su uvijek bile „savršene“, što za mene oni nisu savršeni. Onaj tko nije živio život, radio probleme, bilo na dnu, snalazio se, vidio sve i svašta, poštenje, silu, batine, vidio prilike i neprilike ne može odlučivat što je nečega problem. Školarci, ako čitate, ne slijedite moj primjer. Jer ćete tijekom toga doba bit „izopačen“, biti će vam jako teško, svi će vas gledat drugačije. Trebat ćete bit jako, jako sigurni u ono što radite, trebat ćete bit psihološki jaki, stabilni, asocijalni, što je izuzetno teško ako nemate taj inat urođen u sebi. Nakon što sve, cijeli sustav nakon tolike borbe nabite na k… postat ćete đubre, egoistični arogantni gad. Što opet ne želite. A sve ti iz razloga jer ste imali pravo.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .