Jasno je zašto Alfisti toliko jako vole Alfu. Karakter se ovom autu ne može osporiti, kao niti “sportsko srce”, bez obzira na to da je auto na testu bio jedna od najslabijih verzija Giulie
Giulia je dokaz da rijetko tko može napraviti auto kao Alfa
Giulia je jednostavno auto u kojem je užitak boraviti, voziti ga ili se samo voziti u njemu. Ono što je po mišljenju mnogih ipak istinski smisao dobrog auta. Pri pogledu na ovaj auto jasno je da ima stila, no tek kad sjednete u njega shvatite zašto je Alfa posebna.
Ambijent je kao u premium automobilu, no unutra nema nimalo konfekcije sve je originalno, vrlo sportski i ugodno. U vožnji Giulia potvrđuje svoj karakter auta namijenjenog vozačima. I s jednim od najslabijih motora u ponudi, dizelom sa 160 KS ovaj auto je užitak voziti. Motor djeluje kao da ima i više snage a iznimno je štedljiv. Moguća je i vožnja s potrošnjom oko 6 litara u gradu.
Upravljač je iznimno izravan, automatski mjenjač brz i s pravovremenim reakcijama, a ovjes daleko iznad prosjeka srednje klase. I to bez da je imalo neudoban, štoviše usudili bismo se reći Alfa je i vrlo udoban auto.
I iznutra i izvana Giulia sportski, profinjeno i nadasve originalno. Oprema u verziji Super je bogata. Redizajn se više koncentrirao na tehnologiju nego izgled. Velik napredak postignut je u pogledu infotainmenta i sutava pomoći u vožnji. Ciena nije mala, ali je svakako na razini usporedive konkurencije.
masa: 1540 kg
dimenzije: 464x186x144 cm
obujam: 2143 ccm
snaga: 118 kW/160 KS
0-100 km/h: 8,2 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 4,2l/100 km
cijena: 359.240 kn (testni model), 290.989 kn (osnovni model)
Testirana Alfa Romeo Giulia 2.2 MultiJet Super u opremi ima alunaplatke 18”, dodirni zaslon 8,8”, 3d navigaciju, Bi-xenon svjetla, sportski upravljač...