Manjak interesa, visoka cijena, problemi s prihvaćenosti u društvu, neki su od razloga zbog kojih developeri odustaju od razvoja aplikacija za Google Glass
Gdje je nestao Google Glass? Naočalama prijeti rana propast
Googleovim naočalama se ne piše dobro. Suosnivač Googlea, Sergey Brin, u protekle se dvije godine svugdje pojavljivao s naočalama, a ovog vikenda pojavio se u javnosti bez njih uz opravdanje da ih je "ostavio u automobilu". No, u isto vrijeme interes za naočalama gube i developeri koji su se odlučili fokusirati na druge uređaje poput pametnih satova, koji su društveno prihvatljiviji od kontroverznih naočala s malom kamerom. I sam Google je, piše Reuters, odgodio datum izlaska na tržište. Navode kako je od 16 proizvođača aplikacija, njih devet prestalo raditi na Glassu, većinom zbog manjka korisnika ili ograničenja uređaja.
Među velikima koji su odustali je i Twitter koji se fokusirao na verziju za Android Wear, Googleov operacijski sustav za satove i druge uređaje, piše Wall Street Journal.
Adriana Vecchioli također više ne radi previše na svojoj aplikaciji Find.it za Glass. Njome se preko fotografija moglo zapamtiti gdje smo stavili neki predmet, no upravo to fotografiranje i snimanje je ono što brine mnoge.
- Prepreka je kad nosiš komad tehnologije na licu. Nadam se da će buduće verzije Glassa biti diskretnije - rekla je Vecchioli.
Naočale su kupovali developeri i fanovi novih tehnologija, no da bi postali Googleovi ambasadori ovog noviteta, morali su platiti čak 1500 dolara.
- Ovo nije nešto što će zapaliti gomile, već je nišni proizvod zbog visoke cijene, manjka prihvaćenosti i upitne estetike. S njima izgledate poput šmokljana - rekao je John Jackson, analitičar mobilnih tehnologija u IDC-u.
Dodaje da su developeri isprva bili zainteresirani, ali povukli su se s manjkom interesa. Dodaje kako i oni vole novitete, ali su u konačnici robovi brojkama, u smislu broja uređaja koji koriste njihov proizvod.