Kod svake dostavne službe je isto. Jedino je razlika dostavlja li tebi paket pojedinac kre.t.n ili normalan čovjek. Moj paket je bio oštećen i dostavljac je nazvao i ispričao se da su mu se urušili paketi u kombiju te da će ga ipak dostaviti. Ako nije oštećen sadržaj da mogu preuzeti ili zatražiti odštetu. Svašta se može i njima dogoditi, razlika je u korektnosti nakon toga.
Dk
Deaktivirani korisnik
25.11.2017.
Odustani
I da, nije mi jasno zašto gospođa iz teksta ne može pokloniti kozmeticke proizvode čija je kutijica oštećena? Ukrasna vrećica ili papir? Ma najbolje da sve baci
š u smeće..
Prikaži još ↓
sarkastik76
25.11.2017.
Odustani
tebi nije jasno! bojim se da tebi nije jasno ništa! šta i tribala bi zaboravit šta su je zaje...ali 5 dana, otvarali paket, dostavili bez njenog prisustva, tako
da se nije ni mogla žalit, itd
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
25.11.2017.
Odustani
Smanji doživljaj. Ničim nisam osporavala krivnju dostavne službe. Meni se u čitavoj priči najviše gadi svjesna isporuka paketa koji je oštećen na kukavički na
čin, zato sam i napisala svoj slučaj u kojem su barem fer prijavili. Kao čovjek mogu shvatiti da se tako nešto može dogoditi, ali ne i nekorektno postupanje na kraju. I da, smatram da gospođa iz članka, ispravno frustrirana takvom dostavom, nakon obeštećenja od firme od koje je kupila proizvode drami da proizvode kao one sa slike više nikako ne može pokloniti. Za završetak sage s dostavom je jasno kako treba završiti, ali ovo pretjeruje.
Prikaži još ↓
Motika_1
25.11.2017.
Odustani
Pokloni su naruceni u svojim original pakiranjima - kutijama. Takvi se i poklanjaju
Dk
Deaktivirani korisnik
25.11.2017.
Odustani
Motika, nisam znala da je poklon manje vrijedan ako losione, pogotovo nakon ovakvog događaja, izvadis iz kutije i staviš npr. u ukrasnu vrećicu. Drugi put ni ja
neću takav prihvatiti, nego inzistirati na poklon paketu. Moj bed.
Prikaži još ↓
Motika_1
25.11.2017.
Odustani
Svatko ima svoje.
Kako je naruceno takvo mora i stici. S razlogom se pred Bozic ili neovidno o blagdanu izbace limited edition pakiranja . Ovako mozes posebno k
upiti losion, gel, stogod al takav poklon doticna nije htjela
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
25.11.2017.
Odustani
Razumijem da dotična nije htjela. Hebiga, ispalo je tako kako je ispalo. Ako je meni netko namijenio proizvod koji volim, zaista ga ne treba stresirati oblik sa
mog pakiranja, pogotovo nakon što se potrudio zapamtiti koji je i nabaviti isti.. no dobro, tko zna kakvam je osoba koja je trebala dobiti paket..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
25.11.2017.
Odustani
Mora stići kakvo je naručeno. Stoji. Što se tiče ltd pakiranja, jedino je bitno ako je ltd proizvod ako je npr. oštećen. Hebes ltd kutijicu.
Motika_1
25.11.2017.
Odustani
Zato sto postoje takvi "jbs kutijicu" i sl. zato oni mogu unistavati a da nikome nista
Dk
Deaktivirani korisnik
25.11.2017.
Odustani
E jesi ga dotjerala do krajnosti. Lijepo ti kažem da je bolesni neposlovno tako isporučiti paket. I nije jebs isti uništiti. Bolesno je smatrati kao poklon nem
a vrijednost i nije upotrebljiv ako mu je papirnata ambalaža oštećena.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .