Francuski je dizajner bočice dijetne Coca-Cole "obukao" u svoj zaštitni znak mornarsku majicu i ženstveni korzet, a u britanske trgovine dolaze 16. travnja
Gaultierove bočice Coca-Cole 'nose' korzet i mornarski look
Slavni modni dizajner Jean Paul Gaultier podario je bočicama Coca-Cole Diet novi izgled. Bočice nazvane "Dan" i "Noć" presvukao je u svoj zaštitnik znak mornarsku majicu, odnosno ženstveni korzet.
Bočice je premijerno u Parizu otkrila uz pomoć slavnog dizajnera bivša Bond djevojka Gemma Arterton obučena u Gaultierovu zanosnu kreaciju, prenosi The Telegraph.
Svi fanovi poznatog dizajnera omiljeno će piće moći kupiti od 16. travnja u britanskim trgovinama Harvey Nichols. Osim bočica, limitirana kolekcija uključuje i set čaša u istom tonu.
Treća bočica pod imenom "Tetovaža" u prodaju će biti puštena tijekom godine. Gaultier se našao u slavnom društvu Karla Lagerfelda, Matthewa Williamsona, Gianfranca Ferrea, Marnija i Roberta Cavallija kao dizajner ovih bočica.