"Preko 40% u vašoj anketi" bi trebalo ponoviti prometno obrazovanje
global
25.10.2022.
prema rezultatima ankete izgleda da su mnogi pročitali Smart na tom prdekalu i odmah umislili da je lik u pravu, nije ni čudo da se ponaša kao č o b a n koji tj
era o v c e u tor
Prikaži još ↓
rijetko kulturan 2.0
25.10.2022.
Zabrinjavajuće je da policija ne radi svoj posao pa javnost nije zabrinuta.
Ol
Olaf12
25.10.2022.
Čep radi ekipa koja se kilometar prije neg treba skrenut desno/lijevo gura u krajnju traku. Da su obje trake jednako popunjene i da se pušta ''auto za auto'' pr
omet bi išo znatno brže... X puta se dogodi da je desna traka prepuna i auti iz te trake blokiraju promet i do nekoliko križanja iza, a lijeva traka zjapi prazna (pr. skretanje iz Klaićeve u Hochmanovu ili uključivanje na Slavonsku preko rotora kod city centra west pa cijeli taj nadvožnjak bude zakrčen). U tim slučajevima je po meni legitimno vozit po lijevoj traci i prestrojit se kad moraš jer se u suprotnom kolona samo povećava. Da imam viška vremena i para za plaćanje popravka, spuco bi ovog smarta u dupe pa bi drugi put razmislio dal će blokirat prolaz
Prikaži još ↓
amun6
25.10.2022.
zapravo su njih barem 4 ispred smartića trebali u lijevu traku pa se prestrojavati, tak da ovaj iza smarića bi i dalje bio iza i nebi se bunio.
Ko
Komentator2020
25.10.2022.
5000 kuna kazne, oduzet vozacku na 6 mjeseci i mir
OB
OBJEKTIVNIopettu
25.10.2022.
Pustimo smart. U mom gradu je slicna prometna regulacija i desni trak se spaja u lijevi neposredno prije kruznog. I, pogadjate, čep u 15h. Da vecina vozaca zna
sto ne zna, da bi promet tekao dinamikom koja je u tom trenutku moguca, trebalo bi naizmjence propustati vozila iz desnog treka. Bolje receno, svako drugo vozilo propusta vozilo iz desnog traka. Supaka? Njih ima svugdje. Jedno je misliti a drugo biti i znati.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
25.10.2022.
Hrvatska prometna kultura=0
Tko sere 58
25.10.2022.
Oduzet mu vozačku i maksimalnu novčanu kaznu naplatit
gr
gradanin01
25.10.2022.
Citam komentare i kolicina ljudi koji ne razumiju svrhu dodatne trake koja se na kraju spaja u jednu je zabrinjavajuca! Vi svi koji tvrdite da treba biti samo j
edna kolona i prazna lijeva traka bi ozbiljno trebali razmisliti o prestanku vozacke karijere jer je ocigledno da ne znate voziti, voznja nije pritiskanje gasa i kocnice! Dakle ovako: dodatna traka sluzi za rasterecenje krizanja i prometnica koje ste vec prosli. Ako je kolona u samo jednoj traci ta kolona je duplo duza od kolone u dvije ili vise traka. Sto je kolona duza blokira vise krizanja iza kolone. U ovom slucaju radi se o rotoru iznad Zagrebacke avenije kod citya. Da nije bilo ovog glupana u smartu (ajde barem mu je vozilo pametno) svi bi bili poredani u dvije trake i mali rotor ne bi bio blokiran. Ovako je pametnjakovic svojim postupkom blokrao rotor, blokirao sve izlaze sa Zagrebacke avenije prema city-u (iz oba smjera), blokirao ulaz na Zagrebacku aveniju prema zapadu itd. Jel ima jos netko nakon ovog opisa da mu nije jasno da lijeva traka nije tu za ukras nego da ona ima i svoju svrhu?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .