Obavijesti

Viral

Komentari 15

Toliko loše da je sjajno: Očajna reklama je postala apsolutni hit

Toliko loše da je sjajno: Očajna reklama je postala apsolutni hit
1

Producent Chris Fleck opet je ostvario planetarni uspjeh za samo 'šaku dolara' jer se držao isprobane i uspješne formule - dobar glas daleko se čuje, a loš još dalje...

Fleck je, naime, reklamu za lokalni trgovački centar u St. Josephu, Missouri, namjerno učinio očajnom jer je računao s time da će se riječ o nečemu nesvakidašnje lošem brzo proširiti društvenim mrežama.

Da je dobro računao potvrđuju silni klikovi ostvareni u samo tri dana, a reklama je samo na YouTubeu zasad skupila milijun i pol pregleda!

- Ne smetaju me loši komentari. Baš naprotiv, uživam u reakcijama jer je cilj reklame da je gledatelji zapaze, a ovu definitivno jesu - izjavio je lukavi producent, koji je prije četiri godine već ostvario hit s reklamom 'Cecil Myers Rap'.

VIDEO
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 15
Vidite li broj na ovoj slici? Samo mali broj ljudi uspije ga uočiti
TEST

Vidite li broj na ovoj slici? Samo mali broj ljudi uspije ga uočiti

Možete li uočiti broj? Samo ljudi s vrlo izoštrenim vidom mogu zapaziti broj na ovom testu. Kliknite u tekstu na sliku i otkrijte jeste li pogodili...