Gotovo 100.000 Šveđana smatra da im poslije gledanja reklame treba podrška kako bi prebolili strah. Manekenka pjeva na kiši i snijegu
Šveđani se boje raspjevane manekenke iz TV reklame
Svi mi koji volimo gledati reklame ili nam se ne da posezati za daljinskim smo u gadnom problemu - stoji u opisu Facebook grupe koju je pokrenuo švedski student nakon što se pojavila reklama za kremu Apoliva. Andres Hammas kaže kako se uplašio manekenke Adine Fohlin koja u reklami stoji na kiši i snijegu te pjeva švedsku narodnu pjesmu. Gotovo 100.000 ljudi se složilo s njime.
- Ova grupa je osnovana za sve one kojima je nakon gledanja reklame potrebna podrška - napisao je mladić u opisu grupe. Iz farmaceutske tvrtke Apoteket i marketinške agencije koja stoji iza reklame kažu kako se nisu nadali takvoj reakciji, no da su i njome zadovoljni. Htjeli su pokazati vremenske uvjete u Švedskoj i kako oni utječu na kožu i kosu. Manekenka iz reklame kritiku nije doživjela osobno.