Obavijesti

Viral

Komentari 41

Sudjeluj u natječaju i osvoji ukusnu večeru za Valentinovo!

Sudjeluj u natječaju i osvoji ukusnu večeru za Valentinovo!
4

Veljača je tradicionalno mjesec ljubavi i darivanja, a Gastro.hr je odlučio svoje čitatelje nagraditi večerom za dvoje u poznatim hrvatskim restoranima.

VIDEO

Iako bi Valentinovo trebalo biti svaki dan, parovi ga tradicionalno slave baš 14. veljače. Tom prilikom Gastro.hr vam je odlučio uštedjeti vrijeme koje biste možda potrošili na spravljanje delicija za vašu bolju polovicu i odlučio vas nagraditi gurmanskom ljubavnom večerom za dvoje. Za vas će hranu spravljati vrhunski kuhari najboljih restorana u Zagrebu, Rijeci, Osijeku i Splitu.

Sve što trebate napraviti je u komentarima ispod članka odgovoriti na pitanje 'Što za mene i partnera/icu znači Dan zaljubljenih?', a stručni žiri portala Gastro.hr  kojeg čine članovi redakcije će odabrati šest dobitnika koji će Valentinovo provesti uživajući u odabranim delicijama vrhunskih chefova. Osim odgovora na pitanje, u komentaru obavezno navedite u kojem restoranu želite uživati. Možete birati između restorana RougeMarin (Zagreb), Vinodol (Zagreb), Kadena (Split), Konoba Borik (Rijeka), Corner (Osijek) i Bijelo plavi (Osijek).

U natječaju možete sudjelovati od 4. veljače, a sretni dobitnici će biti objavljeni na portalu Gastro.hr 12. veljače u podne. Sretno! 


Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 41

VIDEO

Cedevita od 6,90 € posvađala internet: 'Pa tko te tjerao da kupiš? Vidiš koja je cijena'
U HRVATSKOJ CIJENE SVE VEĆE

Cedevita od 6,90 € posvađala internet: 'Pa tko te tjerao da kupiš? Vidiš koja je cijena'

Jedna žena postavila je račun i sliku boce cedevite s trajekta domaće linije i posvađala internet. Cijena je skoro 7 eura što je mnoge zgrozilo...
Tinejdžerice masovno bukiraju vizažiste za prvi dan škole: 'I u vrtiću već nose umjetne nokte'
'ŽELE GLAMUROZNI LOOK'

Tinejdžerice masovno bukiraju vizažiste za prvi dan škole: 'I u vrtiću već nose umjetne nokte'

Postoji i fenomen 'Sephora kids' koji opisuju djecu koja sve ranije počinju koristiti napredne skincare proizvode, poput retinola, koji su izričito namijenjeni odraslima...