Naslovnicu tradicionalnog 'Swimsuit' izdanja po prvi će put krasiti jedan 'plus-size' model što je naišlo na veliko odobravanje od strane struke, javnosti, ali i modela
Sports Illustrated želi obline: Angažirali prekrasnu Ashley
Sports Illustrated početkom svake godine objavljuje svoje specijalno 'Swimsuit' izdanje koje je posvećeno ženskim kupaćim kostimima. Po prvi put se na tržištu pojavilo daleke 1964. godine , a pojava na toj naslovnici svojevrsni je statusni simbol .
Ove pak godine to izdanje privlači posebnu pažnju javnosti s obzirom da će se na naslovnici po prvi puta pojaviti tzv. 'plus-size' model , iliti model koji nosi veći konfekcijski broj od modela koje svakodnevno vidimo u reklamama i na jumbo plakatima.
Odluka je pala na prekrasnu Ashley Graham , a cijela je kampanja nazvana 'Kupaći kostimi za sve' uz hashtag #CurvesInBikins što u prijevodu znači 'Obline u bikinijima'.
- Znam da su moje obline seksi i želim da svi ostali znaju da su seksi i njihove obline. Ne postoji ni jedan razlog za njihovo skrivanje i postoji mnogo razloga da budete ponosni na njih. Svijet je spreman za još više oblina u bikinijima, izjavila je Ashley Graham, prenosi Huffington Post koji naslovnicu naziva 'povijesnom'.
Plus-size modeli u modnoj su se industriji ubrzano počeli probijati tek prošle godine, a Ashley je dosad sudjelovala u kampanjama za Levi's i Lane Bryant te je krasila naslovnicu Elle magazina.
Ashley Graham možete pratiti na Instagramu i na Facebooku .