Obavijesti

Viral

Poznate kampanje koje imaju šansu osvojiti SoMo Borac: Odabrani projekti užeg izbora

Poznate kampanje koje imaju šansu osvojiti SoMo Borac: Odabrani projekti užeg izbora

Za manje od tjedan dana održat će se dodjela najvažnije regionalne nagrade za digitalne radove u zagrebačkoj Tvornici Kulture 17. studenog.

SoMo Borac powered by Httpool po prvi put održat će se u formatu cjelodnevne konferencije koja će ugostiti najveće digital i medijske stručnjake iz regije i Europe. Ove godine, za prestižnu SoMo Borac nagradu pristiglo je više od 230 prijava u dvije kategorije - SoMo Advertising i SoMo Media, a žiri je odabrao projekte koji ulaze u uži izbor za SoMo Media i SoMo Advertising kategorije.  

Proces žiriranja sastoji se od dva kruga - u prvom krugu žiri je odabrao radove iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a slijedi drugi krug koji uključuje odabir troje dobitnika po kategoriji koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodjeli u Zagrebu. 

Osim novog izdanja konferencije, ovogodišnja dodjela nagrada sadržava i nove SoMo Advertising kategorije - Best Digital OOH i TikTok, a SoMo Media, nagrada koja je po prvi prvi put uvedena 2022. godine, zabilježila je rast prijava preko 25%. Miran Pavić, predsjednik SoMo Media žirija i CEO Telegrama, dao je osvrt na iskustvo odabira projekata koji ulaze u uži krug natjecanja: “U svakodnevnom poslu dobar dio dana provodim u tablicama, a analiza financijskih i operativnih izvještaje naprosto me smiruje. No stvarno zadovoljstvo u ovom poslu pružaju super tekstovi i specijali, kampanje i proizvodi, novi projekti. Zato mi je posebno drago što ove godine imam priliku biti predsjednik žirija medijskog dijela nagrada SoMo Borac, koje će biti dodijeljene na konferenciji organiziranoj u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI). Zaista je fascinantna količina sjajnih radova koje smo imali prilike pregledati i ocjenjivati u prvom krugu, posebno s medijskih tržišta koja ne pratimo svakodnevno. Mediji na ovim prostorima imaju bezbroj problema, ali zbilja se rade i uistinu fenomenalne stvari.” 

Obzirom na rekordan broj prijava koji je ove godine prešao brojku od 230 prijavljenih radova, žiri je odradio iznimno zahtjevan posao u prvom krugu odabira projekata. Maja Grbović, predsjednica SoMo Advertising žirija i voditeljica službe za medije u Mercator-S, istaknula je kako je odabir ‘najboljih od najboljih’ zaista bio izazov s obzirom na broj radova, ali i izuzetno zanimljivo jer kroz toliko radova shvati da je kreativnost i inovacija prisutna u regionalnom digitalnom svijetu te nastavlja: “Bilo je inspirirajuće vidjeti kako kreativni umovi iz regije prepoznaju potencijal digitalnih medija i koriste ih na načine koji nas iznenađuju i oduševljavaju. Želim istaknuti da je SoMo Borac dokaz da regionalna tržišta i naše ideje ne zaostaju za svjetskim standardima. Ovaj izazovni put odabira radova nije bio samo moj, već je rezultat predanog rada cijelog žirija. Naša selekcija radova u užem izboru odražava pažljivu analizu i duboki trud uložen u ovaj proces. S nestrpljenjem iščekujem vidjeti koji će radovi na kraju osvojiti priznanja na ovogodišnjem SoMo Borcu.”. 

Ugledni domaći i inozemni stručnjaci na SoMo Borcu dijelit će svoje znanje s ciljem pozicioniranja i razvoja struke u regiji, a nakon razmjene znanja i iskustava, slijedi dobro poznat najbolji party u gradu koji ni ove godine neće razočarati. Sve projekte koji su ušli u uži krug izbora za ovogodišnju nagradu možete pogledati OVDJE

Sve novosti o SoMo Borcu možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Pratite i zanimljive sugovornike u podcastu  SoMoCast, koji je realiziran sa streaming platformom Voyo: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Vidite li broj na ovoj slici? Samo mali broj ljudi uspije ga uočiti
TEST

Vidite li broj na ovoj slici? Samo mali broj ljudi uspije ga uočiti

Možete li uočiti broj? Samo ljudi s vrlo izoštrenim vidom mogu zapaziti broj na ovom testu. Kliknite u tekstu na sliku i otkrijte jeste li pogodili...