Obavijesti

Viral

Komentari 10

Ova fotografija hit je na mrežama. Nastala je na Ultri: 'Ove ljude bi trebalo nagraditi'

Ova fotografija hit je na mrežama. Nastala je na Ultri: 'Ove ljude bi trebalo nagraditi'

Sreća pa se ne vidi registracija jer bi mu porezna uprava, mogla oporezivati njegov biznis za preživljavanje, stoji u komentarima ispod fotografije

VIDEO

Neuobičajena fotografija širi se društvenim mrežama. Facebook stranica Dnevna doza prosječnog Dalmatinca objavila je na Facebooku fotografiju crvenog automobila koji je pretrpan plastičnim bocama.

Koliko je ovo neuobičajena fotografija dokazuje i da se još 20-ak vrećica punih plastičnih boca nalazi na samom krovu automobila. Autor fotografije stavio je opis 'Ajmo, Ultra', tako da je za pretpostaviti kako su plastične boce skupljene upravo na tom festivalu. 

VIDEO 'Užarena' atmosfera i na drugom danu Ultre u Splitu: Evo kako se partijaneri provode
VIDEO 'Užarena' atmosfera i na drugom danu Ultre u Splitu: Evo kako se partijaneri provode

- Ove ljude bi Ministarstvo za okoliš trebalo nagraditi. Nitko nije toliko savjestan u sakupljanju i zapravo ne mogu zamisliti što bi bilo oko nas da ih nema - komentirala je žena. 

- Sreća ,ovoga skupljača boca, pa se ne vidi registracija jer bi mu porezna uprava, mogla oporezivati njegov biznis za preživljavanje - dodao je drugi. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 10

VIDEO

Cedevita od 6,90 € posvađala internet: 'Pa tko te tjerao da kupiš? Vidiš koja je cijena'
U HRVATSKOJ CIJENE SVE VEĆE

Cedevita od 6,90 € posvađala internet: 'Pa tko te tjerao da kupiš? Vidiš koja je cijena'

Jedna žena postavila je račun i sliku boce cedevite s trajekta domaće linije i posvađala internet. Cijena je skoro 7 eura što je mnoge zgrozilo...
Tinejdžerice masovno bukiraju vizažiste za prvi dan škole: 'I u vrtiću već nose umjetne nokte'
'ŽELE GLAMUROZNI LOOK'

Tinejdžerice masovno bukiraju vizažiste za prvi dan škole: 'I u vrtiću već nose umjetne nokte'

Postoji i fenomen 'Sephora kids' koji opisuju djecu koja sve ranije počinju koristiti napredne skincare proizvode, poput retinola, koji su izričito namijenjeni odraslima...