Obavijesti

Viral

Komentari 1

Još malo pa nestalo! Internet je zgrožen dizajnerskim hlačama. Snižene su sad na 1400 eura...

Još malo pa nestalo! Internet je zgrožen dizajnerskim hlačama. Snižene su sad na 1400 eura...
4

'Ma je li se ovo netko zaje*ava s nama!?', pitali su se korisnici društvenih mreža koji su zgroženi ponudom...

VIDEO

Farfetch je tvrtka za web trgovinu usmjerena na luksuznu odjeću i kozmetičke proizvode sa sjedištem u Londonu. Mnoge su domaće slavne face fanovi te stranice pa si naručuju haljine, hlače, cipele, torbice... 

VIDEO Tri sestre otišle su na operacije nosa, rezultati sve šokirali: 'Pa to nisu iste osobe!'
VIDEO Tri sestre otišle su na operacije nosa, rezultati sve šokirali: 'Pa to nisu iste osobe!'

No nekada je dizajnerska odjeća stvarno bizarna pa i ova dva para hlača koja su trenutno u prodaji...

Hlače brenda Rick Owens mogu se kupiti po cijeni od 1.012 eura, a mnogi se zgražaju nad cijenom i materijalom koji izgleda kao poderan i zaprljan...

Na sniženju su Toxic LA flare hlače. Ranije su koštale 2.134 eura, a sada su snižene na 1.291 euro. Prava sitnica, rekli bi neki. 

- Ma je li se ovo netko zaje*ava s nama!? - pitali su se korisnici društvenih mreža koji su zgroženi ponudom. 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1

VIDEO

Cedevita od 6,90 € posvađala internet: 'Pa tko te tjerao da kupiš? Vidiš koja je cijena'
U HRVATSKOJ CIJENE SVE VEĆE

Cedevita od 6,90 € posvađala internet: 'Pa tko te tjerao da kupiš? Vidiš koja je cijena'

Jedna žena postavila je račun i sliku boce cedevite s trajekta domaće linije i posvađala internet. Cijena je skoro 7 eura što je mnoge zgrozilo...
Tinejdžerice masovno bukiraju vizažiste za prvi dan škole: 'I u vrtiću već nose umjetne nokte'
'ŽELE GLAMUROZNI LOOK'

Tinejdžerice masovno bukiraju vizažiste za prvi dan škole: 'I u vrtiću već nose umjetne nokte'

Postoji i fenomen 'Sephora kids' koji opisuju djecu koja sve ranije počinju koristiti napredne skincare proizvode, poput retinola, koji su izričito namijenjeni odraslima...