Sličnu marketinšku strategiju imali su i za Maroko, ali uz znatno drugačiji opis...
Hrvati zgroženi reklamom o brisanju suza nakon utakmice: 'Ovo je dno dna, srami se Nivea'
Poznati njemački brend Nivea na međunarodnim stranicama društvenih mreža podijelio je novu reklamu za micelarnu vodu. Tvrde kako ona briše čak i boju za lice, a kožu ostavlja svježom i mekom.
Reklama je posebno naljutila Hrvate jer je na fotografiji žena u hrvatskom dresu s crvenom i bijelom bojom na licu.
- Briše sve, ali ne i suze - piše u opisu reklame.
Sličnu strategiju imali su i za Maroko, ali uz drugačiji opis.
- Briše sve, ali ne i naslijeđe - napisali su iz Nivee.
- Ovo je sramota, više nikad neću koristiti taj brend - samo je jedan u nizu komentara ispod objave na Instagramu.
Uključile su se i neke poznate Hrvatice. S hashtagom 'cancelled', svoje nezadovoljstvo izrazile su Albina i Antonia Dora Pleško.
- Ovo bi trebala biti dobra PR fotografija? Razmislite ponovo - napisala im je Eni Šukunda.
- Ako je ovo vaša marketinška strategija, gdje su ostale zemlje? Gdje je Španjolska? - upitao se jedan komentator.
- Ovo je dno dna. Mi smo ponosni na našu reprezentaciju - dodao je drugi.