Obavijesti
komentari
Genijalci u Šibeniku: 'Jesu li ovi parkirali ili peru aute mukte?!'
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Ob
Kada auto upadne u "slatku" vodu jos se moze "spasiti",ali kad "cuje" more tu je kraj price.Koji je auto bio u moru,ako je i popravljan nikad nije pouzdan.Jedan dan otkazuju instrumenti,pa anlaser,alternator lezaji na kotacima i tako u nedogled.Tako je bilo i prije 40-pedeset godina kad nije bilo elektronike,a danas je puno gore.Nazalost danas ima jos dosta onih iz napredno tehnoloskih zemalja,koji auto peru u moru-vidjeno vise puta.
Dk
Prijatelju ovdje jedva gume diraju u more, tako da sigurno neće elektronika "otići"...
Tko sere
Ja svom svako lito skvasim gume malo u moru. Jadničak, cilo me lito vozi po žegi i mora i on nekad da se bučne 😁
pn
Nije to uopće opasno, pa kad je auto i čitav u moru ukoliko nije bio upaljen. Primorci, pogotovo otočani to dobro znaju, jer im na autima bude sve puno soli, je Prikaži još ↓
Ovca007_1
Sol moze kod odredjene vlaznosti zraka pravit kratki spoj, e to je več opasno u novim automobilima u kojima sve radi na čip.
Ob
Vjerujem,da u dobroj vjeri neki komentatori iznose zakljucke (u vezi stetnosti morske vode),ali su mahom u krivu.Sol (i posolica) su za vozila kao metastaze kod Prikaži još ↓
pn
Štetu priznaju jer je to u pravilu jeftinije, ali ne uvijek. Pitaj Riječane, gdje nije rijetkost da vozila budu u moru.
Tko sere
Ja se gore malo sprdam. Uvik triba obratit pažnju na trulež ako kupuješ polovan auto od čovika 1. rad do mora,te iz snježnih krajeva zbog sipanja ceste soli.
Tko sere
red*
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .