Njemački parlamentarci zahtijevaju zabrane reklame za Nutellu jer tvrde da je proizvođač zloupotrijebio Svjetsko prvenstvo u nogometu i povjerenje djece u nogometne zvijezde
'Da bi osvojili loptu, morali su kupiti 16 kg slatkog namaza!'
Njemački parlamentarci okomili su se na proizvođača Nutelle jer su iskoristili Svjetsko prvenstvo u nogometu za promociju svojeg proizvoda. Naime, objavili su nagradnu igru u kojoj su potrošači morali kupiti gotovo 16 kilograma slatkog namaza od čokolade kako bi dobili dovoljno bodova i osvojili nogometnu loptu.
- Prehrambena industrija ponovno je iskoristila Svjetsko prvenstvo u nogometu da bi djeci prodavala slatkiše - izjavila je zastupnica Zelenih Renate Künast za AFP. Ona i drugi zastupnici parlamenta uputili su zbog toga pritužbu Vijeću nadležnom za etiku u oglašavanju i traže da se reklamna kampanja zaustavi, a njemačkom ogranku Ferrera uputi upozorenje.
- To je crveni karton za Nutellu - dodala je.
'Ljudi su morali kupiti 35 staklenki Nutelle kako bi prikupili dovoljno bodova za nogometnu loptu s isprintanim potpisima njemačkih reprezentativaca. To je ukupno 15,75 kilograma Nutelle, odnosno devet kilograma šećera, pet kilograma masti, 85.000 kalorija i 97,65 eura (odnosno oko 720 kuna)', naveli su u pritužbi.
Napali su Ferrero, tvrdeći da je kompanija 'zloupotrijebila povjerenje djece u njihove najdraže nogometne zvijezde' tako što su sličice za skupljanje bodova napravili s fotografijama njemačkih nogometaša, piše njemački Bild.
- Nemamo ništa protiv proizvoda - ako ljudi vole to jesti, neka jedu. Ali ne treba djeci sugerirati da proizvod ima veze s nečim sportskim, aktivnim i zdravim - kazala je Künast.
- Proizvodi Ferrera krcati su šećerom i samim time predstavljaju povećani rizik za dijabetes i pretilost. A oni se reklamiraju kao primjeren doručak - istaknuli su u pismu.