U 21 stoljecu je svijet u dilemi u vezi dojenja. Danas je rat prirodniji i prihvatljiviji od dojenja. Nije ni cudo da onda kojekakvi kreativci zbog novca dolaze
do ovakvih ideja. I tko je kriv? Opet narod.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.10.2018.
Odustani
Reklama je totalna glupost al pumpica mi se cini fora i korisna
Dk
Deaktivirani korisnik
02.10.2018.
Odustani
Svaka majka je svjesna da se aludira na konkurenciju sličnih električnih izdajalica. Ja mislim da je reklama uspjela u svojoj svrsi čemu ona i služi. Ako se doj
ilja osjeća ili se želi osjećati kao krava je njezin problem, zar ne? Ipak će na kraju vidjeti finalan proizvod koji mi se čini odličan.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .