Čuj to, jedan sat informatike i dva sata vjeronauka. Hahahahahahahah opet crkva kolo vodi. Ne smijemo imati pametan narod jer samo 🐑 možemo upravljati... A da ne govorim o tehničkoj kulturi, djeca u 8. razredu ne znaju odvijač držati u rukama, sramota. I da, da ne zaboravim, djeca današnjice ne znaju uopće čitati najobičniji sat s kazaljkama 🤦♂️ a da ne govorimo o računanju vremena, pojma nemaju. Sramota, osnovnoškolski kurikulum nema veze sa zdravim mozgom.
pn
ptica neznalica
27.3.2023.
Odustani
Dobro nije baš tako. Problem su ovi mladi učitelji jer ih na fakultetu uče gluposti, pa ispranih mozgova počinju učiti djecu. Dok pokupe znanje iz prakse starih
učitelja prođe vrijeme, a neki i nikad ne shvate problem.
Prikaži još ↓
Vi
Vis@maior
27.3.2023.
Odustani
Digitalizacija zatupljuje djecu i mlade, a ne satnica vjeronauka. Pad koncentracije, poteškoće u govoru, memorija slaba, fina motorika u banani, to su posljedic
e izlaganja djece u ranoj dobi digitalijama, ekranima, mobitelima.
Prikaži još ↓
Vi
Vis@maior
27.3.2023.
Odustani
Djeca ne znaju uopće čitati, a kamoli prepoznavati sat s kazaljkama, računanje vremena, držanje odvijača,...tim i slicnim vještinama su ih trebali poučiti rodit
elji....današnji roditelji misle da je dovoljno samo istisnuti dijete iz one stvari i da tu završava sva njihova uloga roditelja te da bi njihovu djecu osnovnim vještinama trebali poučavati učitelj, od kulture pozdravljanja, ponašanja, pa sve do praktičnih životnih vještina...
Prikaži još ↓
Vi
Vis@maior
27.3.2023.
Odustani
Naravno, uvijek je problem u učiteljima, samo jako teško i najsposobjiji ucitelj može bukvu pretvoriti u hrast....jbga, nisu mađioničari, ako je neko dijete po
prirodi ograničeno i zakinuto, ne možeš od njega stvoriti Einsteina...djeca su slika i preslika svojih roditelja, od kulture ponašanja pa preko radnih navika i ostalih vještina...
Prikaži još ↓
gt
grofica t
27.3.2023.
Odustani
Ma zaboravili ste vi tko kolo vodi,kakva crkva i vjeronauk ima sa ičim.Sad je za sva sranja kpja nam nameću kriv vjeronauk...isuse kakav intelekt.Od svih goruči
h problema tko o ćemu pojedinci o vjeronauku.
Prikaži još ↓
gt
grofica t
27.3.2023.
Odustani
Naravno kad dodju u školu sve nek znaju i čitat i pisat ,ma samo da učiteljima bude lakše....Nisam od onih ,brigo moja predji na učitelja,al svi smo učili u ško
li slova,pa i čitanje....pa čak i na sat,pa čak i računanje vremena....Očito učitelji bi da djeca dodju ko gotov proizvod.Malo ovo školstvo puno očekuje i traži od djece.Bome ih se natovarilo da mogu zaboravit na igru i razbibrigu.Šteta.Djeca bih ipak trebala bit djeca...a kad psiha ode....onda psihijatri trljaju ruke,a svi krive roditelje da premalo vremena utroše na rad sa djecom.Sve ošlo u krivo.
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
27.3.2023.
Odustani
Grofica, tvoj komentar zapravo govori koliko ne poznaješ učitelje i školu. Većina učitelja, zapravo ne znam ni jednog koji ne misli tako, vole da im djeca kad d
ođu u školu ne znaju čitati i pisati. Djeca koja to znaju, najčešće ometaju nastavu jer im je dosadno dok učitelj radi s djecom koja ne znaju. Što se tiče vjeronauka, moj stav je da njemu nije mjesto u školi. I sam sam katolik, ali moj stav je da treba odvojiti crkvu i školu.
Prikaži još ↓
Vi
Vis@maior
27.3.2023.
Odustani
Grofica, ne traži ovo školstvo ništa više od djece, nego se tražilo prije, čak štovise, traži se od njih puno manje. Usporedite udžbenike od prije 30 god i dana
s: udžbenici su bili suhoparni, a danasnji su na odnosu ove prije, slikovnice. Današnja djeca nisu i nemaju kapacitet kakav su imale prijašnje generacije, danas je svako drugo dijete s poremećajima koncentracije, deficitom pažnje, memorija zakržljala, sve manje su u stanju pamtiti. Društvene mreže vrište o zlostavljanju zločestih učitelja kada se od djece traži da promišljaju i misle pa se svaki iole teži problemski zadatak koji su prijašnje generacije rješavale, smatra maltretiranjem i zlostavljanjem sirote dječice. U moje vrijeme su se u skolu nosile one A4 tvrdo ukoričene bilježnice, bile su ispisane rukom od korice do korice i nije bilo zakržlje fine motorike, od nas se tražilo prepričavanje, pripovijedanje i nije bilo govornih mana i poremećaja, a siromaštvu vokabulara današnjih klinaca da ne govorim jer niti čitaju niti imaju razvijenu kulturu čitanja. Slikovnice, razgovor s djetetom, opisivanje svega što dijete vidi, to su stvari koje bi trebali roditelji s djecom proći i prije polaska u školu, a ne visjeti po portalima i kukati kako ovo skolstvo previse traži...traži jer ste dijete navikli da ne mora ništa, da će sve netko drugi odraditi za njega i zato se takva djeca teško snalaze i sve im je teško...
Prikaži još ↓
Vi
Vis@maior
27.3.2023.
Odustani
Ptica, samo smanjiti digitalne sadržaje, baviti se kod kuće vlastitom djecom, poticati ih na čitanje, pripovijedanje, opisivanje, dati im u ruke škarice, bojice
, glinu, plastelin, pustiti ih da u ručicama drže glistu, da skaču po lokvi vode, poticati ih na toleranciju prema drugim svjetonazorima i na prihvaćanje onih koji drugacije misle i vjeruju. Nisam vjernik, ali ne smaram da vjronauku nije mjesto u školi, to je predmet u kojem uče susresti sami sebe, upoznaju kulturu drugih svjetonazora i upoznaju kršćansku civilizacju i krsćanske korijene na kojima počivaju europske civilizacijske vrednote i kulturna baština. Proučite kurikulum predmeta prije nego što ga osudite. Moja djeca su, iako nismo vjernici, cijelu oš isla na VJ i voljela su taj predmet i stalno su govorili da su se tu jako lijepo osjećali jer im je taj predmet nudio uvijek nesto drugačije od ostalih.
Prikaži još ↓
gt
grofica t
27.3.2023.
Odustani
O toj temi dalo bi se pričat...u ovom tekstu puno ste i u pravu,dosta se slažem sa Vama.No svako malo nemirno i aktivnije djete već uvrstavajunu ove ili one okv
ire adhd itd...pa kad učiteljica nema autoritet odmah neke dijagnoze.O slikovnica se isto da pričati....da bar ima više teksta,a ne sve šturo u knjigama.Bome neznam šta naučit iz tih slikovnica.Znanje se traži bome,al u knjizi dva reda teksta ostalo slike,meni je to užaš.Svega je tu...roditelji su dosta krivi po meni.Sve prepuštaju drugima,briga ih za probleme vlasite djece.Kad učitelj veli da je djete problematično po tom pitanju roditelj ništa ne poduzima.Ima učitelja koji takodjer ne poduzimaju ništa sve pod tepih stavljaju.Uglavno po ovoj temi dalo bi se kopat ...sve je to trulo ali od glave ne od repa.O internetu neću ni govorit kakvo je zlo napravljeno,al podjimo opet od roditelja.Samo jadno je da sve probleme večina vidi u vjeronauk ,e to me smeta.Ne vide u sebi,u školstvu,sustavu,onog tko sve dirigira....puno je tu trulog,al nitko taj vjeronauk ama baš nikom ne nameće.Jel i dan danas,je tako tko ne želi taj nemora,nitko ti ga ne nameće,ak kad to spomeneš toj je najveći grijeh školskog neurednog sustava.Truli smo mi ljudi postali.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .