Frizeri danas posluju sukladno mjerama za suzbijanje širenja koronavirusa. U očekivanju pada prometa mnogi vlasnici frizerskih salona okrenuli su se društvenim mrežama kako bi poboljšali poslovanje
Frizerski saloni dobro posluju, a vlasnici koriste društvene mreže kao dodatan alat za promociju
Powered by A1
Na rijetko koje poslovanje pandemija koronavirusa nije ostavila traga. Frizerski saloni koji su preživjeli zatvaranje danas se trude vratiti i zadržati mušterije, a izgradnjom dobrog imidža žele privući i što više novih.
Profili frizerskih salona na društvenim mrežama polako postaju bitni poslovni alati za promociju i poboljšanje komunikacije s klijentima. U pandemiji se njihova važnost samo povećala. Mnogi od nas imaju svojeg stalnog frizera, kod kojeg se redovito šišaju i boje kosu, ali što kad on nije dostupan? Što kada dođete u novi grad i potrebna vam je frizura? Što kad vam više ne odgovara vaš frizer?
Promocija na društvenim mrežama
Topla prijateljska preporuka uvijek je najbolja reklama za svakog frizera, ali kad nje nema, profil na društvenim mrežama za mnoge će biti odlučujući faktor. Fotografije frizura "prije i poslije", obavijesti o akcijama i terminima, chat za upite i nedoumice, savjeti o njegovanju kose samo su neki od sadržaja koji će privući mušterije.
To su prepoznale i Tena Dujak i Patricia Šantalab, vlasnice frizerskih salona. Nakon prošlogodišnjeg lockdowna i ponovnog početka poslovanja Tena i Patricia odlučile su pojačati promociju na društvenim mrežama i uvesti razne pogodnosti za svoje mušterije.
- Pojačali smo oglašavanje na Facebooku i Instagramu, radili smo pakete s akcijama da ljudima nekako, naravno, koliko možemo, olakšamo jer mi je jasno da je mnogo njih ostalo bez posla. Uveli smo i mnogo nagradnih igara da bismo razveselili ljude i kako bi svi malo zaboravili na trenutnu situaciju - objašnjava Tena Dujak, vlasnica zagrebačkog Beauty Studija TeiLa.
Prilagodba na novu situaciju
Komunikacija putem društvenih mreža pomogla je i u rješavanju nekih problema koji su se pojavili zbog krize uzrokovane koronavirusom. Jedna od mnogih poteškoća bila je otkazivanje termina u zadnji čas zbog sumnje na zarazu. Svako otkazivanje značilo je i pad prometa u ionako teškim vremenima.
- Velik je problem u zadnji tren popuniti termin, pa smo se svakako snalazili. Počeli smo na društvenim mrežama objavljivati slobodne termine kad god bi nam netko otkazao u zadnji čas. Kako bismo lakše privukli potencijalne klijente, znali smo onda u ponudu ubaciti i neki popust ili dodatnu gratis uslugu. To nas je spasilo - govori nam Patricia Šantalab, vlasnica bjelovarskog frizerskog salona Maris.
Što se tiče dodatnih tečajeva i edukacija za frizere, oni su se preselili u online svijet. Izučavanje novih vještina u poslu kao što je frizerski u vrijeme pandemije pokazalo se kao neizvediva misija. Tena kaže da se raduje danu kad će se opet moći educirati uživo.
- Definitivno nam nedostaje to da možemo bezbrižno ići na edukacije. Sad su se počele održavati online, ali nije to to kad nije uživo. Naša se industrija iz dana u dan mijenja, ima noviteta i treba sve to pohvatati jer je to važan dio za unapređenje i širenje posla - ističe Tena Dujak.
Klijenti su na prvome mjestu
Kako bi svaki njihov klijent bio zadovoljan, a još važnije - da bi im se vratio, vlasnicama Teni i Patriciji jasno je da se moraju stalno truditi unapređivati svoje poslovanje. To se pogotovo pokazalo važnim u kriznim vremenima kao što je pandemija koronavirusa. Bez ulaganja nema napretka jer se tržište stalno mijenja, a konkurencija je na svakom uglu.
- Već neko vrijeme radimo na uvođenju web stranice, gdje bismo imali opciju online zakazivanja termina i oglašavanja na nekoj većoj razini osim Instagrama i Facebooka. Također, razmišljam o prodaji proizvoda na malo, tako da svaki naš klijent može profesionalno održavati svoju kosu i kod kuće, a ne samo u salonu. Za webshop i stranicu ipak će trebati još malo vremena jer želim da ljudi vide koliko se trudimo i da sve dobro funkcionira - priča nam Tena o svojim poslovnim planovima.
Patricia Šantalab kaže da se kroz društvene mreže trudi saznati što njezine mušterije očekuju od nje i kakve su njihove želje. Ističe da je ulaganje u klijenta uvijek isplativo. Njihova jedina nada je da se poboljša epidemiološka situacija, a s time će, vjeruju, doći i nove poslovne prilike.