Valentin Kretz, jedan od najuspješnijih agenata na svijetu, a poznat je po Netflixovoj seriji The Parisian Agency. Otkrio nam je koji je bio najbizarniji zahtjev klijenta. Intervju pogledajte na YouTube kanalu 24sata
Francuski kralj nekretnina: Naši klijenti su velike zvijezde. Jedna je htjela veliki brod u boravku
Francuska je dom nekih od najnevjerojatnijih nekretnina na svijetu, od prekrasnih dvoraca do nevjerojatnih dupleksa, a samo rijetki sretnici mogu zaviriti u ove ekskluzivne nekretnine.
U Netflixovoj reality seriji, The Parisian Agency, dobivamo uvid u ove veličanstvene prostore dok upoznajemo obitelj Kretz. U dvije sezone nas vode kroz njihov posao s luksuznim nekretninama dok pomažu klijentima u kupnji i prodaji izvrsnih domova u Gradu svjetla.
POGLEDAJTE VIDEO:
Sve je počelo prije 12 godina kada je moj otac, Olivier, kupio kuću u kojoj danas živimo. Pridružila mu se i moja majka Sandrine, koja je htjela promijeniti svoj put nakon što je 20 godina bila učiteljica , govori Valentin.
Kasnije su njihova djeca Martin (koji se bavio menadžmentom i marketingom), kao i sam Valentin, odlučili ući u svijet nekretnina.
- Studirao sam inženjerstvo i računalstvo na Tehničkoj školi Leonarda de Vincija te matematiku i informatiku na City University u Hong Kongu, puno sam putovao, radio vani, ali sam se na kraju odlučio pridružiti obitelji i bio sam u pravu. Nakon dvije godine uspjeli su sklopiti svoj prvi veliki posao - kaže Kretz i dodaje:
- To je jako zanimljiv posao, naši klijenti su najveće svjetske zvijezde. Svaki dan imamo neobične zahtjeve. Jedna gospođa je dobila na lotu više od 25 milijuna eura pa nije znala što će s njima. Kupila je brod i tražila je nekretninu s velikim boravkom kako bi stavila taj veliki brod u boravak. Pitao sam je zašto ga treba staviti unutra, nisam joj našao takvu nekretninu - smije se Kretz.
Klijenti se znaju se zaljubiti u nekretninu zbog neke sitnice.
- Ponekad žele kupiti skupu nekretninu zbog vinskog podruma. Kolekcionari automobila znaju kupiti nekretninu zbog velikog parkirališta ispred zgrade. Jednom sam prodao kuću na golf terenu. Kad se teren zatvara za javnost, klijent igra se sam sa sobom - govori.
Najskuplja nekretnina. koju je agencija prodala, košta 80 milijuna eura. U 3. sezoni The Parisian Agency , koja se emitira od ovog tjedna na TMC-u, a od ožujka na Netflixu, obitelj Kretz nastavlja svoju potragu za najluksuznijim nekretninama. Za one koji ne znaju za emisiju, pomalo liči na emisiju Selling Sunset, ali u ultraluksuznoj verziji uz privatni život obitelji.
POGLEDAJTE I KRETZOV DOM IZ BAJKE:
- Ponekad mi kažu da smo kao obitelj Kardashian, ali se ja baš ne slažem s tim, jer je naša poruka drugačija. Iako su svađe i nesporazumi neizbježni, osobito pri donošenju važnih odluka, čini mi se da se naša obitelj s lakoćom nosi sa situacijom. Možemo se svađati, ali to ne traje dugo - traje pet ili deset minuta - mislim da je zdravo svađati se umjesto da držimo sve u sebi - govori Valentin.
Međutim, kada se ne mogu složiti oko situacije, obitelj prelazi na sustav glasanja.
- Dobro je što trenutno nas je petero, ali pitam se kako će biti kad nam se pridruži Rafael - kaže Kretz, čiji se najmlađi brat Raphael se pridružio poslu iako je još na drugoj godini sveučilišta.
U trećoj sezoni osim članova obitelji, agencija dobiva nove zaposlenike. Sada radi s četrdeset agenata.
- Agencija jako dobro zarađuje zahvaljujući emisiji a naša obitelj postala poznata diljem svijeta. Osim toga Netflix nam plača honorar, jer emisija se snima kod nas doma nekoliko mjeseci - priznaje Valentin.
U emisiji također vidimo Valentinovu obitelj - ženu Charinu i sina Nou.
POGLEDAJTE 24 PITANJA S VALENTINOM KRETZOM:
- Jedno vrijeme sam živio i radio na Filipinima, pa sam se tamo zaljubio u Filipinku Charinu Sarte. Vjenčali smo se dvaput, jednom u Francuskoj, a drugi put u Maroku, okruženi prijateljima i obitelji, a naša romansa je započela u 2010. kada sam se preselio na Filipine kako bi stekao dragocjeno iskustvo radeći za Colliers International - govori.
Valentinova lijepa supruga Charina Sarte je slavna osoba na Filipinima. Ona je modna dizajnerica koja ima vlastiti posao u rodnom gradu.Charina mora putovati doma svaka 2-3 mjeseca kako bi se brinula za svoju obitelj i posao.
U drugoj sezoni obitelj priča o svojim problemima s umjetnom oplodnjom. Par godinama pokušava dobiti drugo dijete, ali neuspješno. - Moram priznati da nisam planirao pričati o toj temi u emisiji, ali smo na kraju odlučili pokazati ljudima da to je jako učestali problem u naše vrijeme i da svi moramo imati nadu - kaže nam Valentin.
POGLEDAJTE VIDEO:
U trećoj sezoni gledatelji će saznati da li su uspjeli riješiti problem.
Intervju pogledajte na YouTube kanalu 24sata. Svu 24sata ORIĐIĐI PRODUKCIJU pratite na našim YouTube kanali, Videoteci 24sata, našim Facebook, TikTok i Instagram profilima te na 24sata.hr.