Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 23

Franck podržao akciju „Kupujmo hrvatsko"

Franck podržao akciju „Kupujmo hrvatsko"
36

Franck, hrvatski tržišni lider u proizvodnji i prodaji toplih napitaka, i ove je godine podržao projekt „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam“, održan na Zagrebačkom velesajmu

Projekt u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, ima za cilj educirati širu javnost o važnosti kupovanja hrvatskih proizvoda. U sklopu Pop up! 125 YEARS EDITION espresso kutka, Franck je posjetiteljima predstavio raznovrsne tople i hladne napitke iz svoje HoReCa ponude. Franckovi profesionalni baristi pripremali su i cold brew čajeve te atraktivne i vrlo popularne koktele koji su uz kavu poslužili kao dodatno okrjepljenje za sve posjetitelje.

Franck ovu akciju podržava već četvrtu godinu zaredom, a ove godine pripremili su još bogatiji asortiman proizvoda koje su svi mogli kušati. U ponudi su se posebno isticali Franck cold brew kokteli, Superiore čajevi, a posjetitelji su imali mogućnost isprobati i novitete iz linije biljnih čajeva.

Podržavanjem akcija i projekata poput ovoga, Franck osigurava visoku razinu usluge u cijeloj svojoj partnerskoj mreži. Time daje i dodatnu vrijednost tržištu toplih napitaka, na kojemu je uvjerljivi lider u HoReCa kanalu u Hrvatskoj i u regiji. Svojim partnerima Franck osigurava kvalitetnu aparaturu i redovito održavanje te, u sklopu Franck barističke akademije, i besplatno usavršavanje zaposlenika u spravljanju vrhunskoga espressa, instant napitaka, kakaa, vruće čokolade i čajeva. 

Utemeljen 1892. godine u Zagrebu, Franck je danas tržišni lider u kavi i čaju s uspješnicama poput Jubilarne kave, Classic, Bonus te Superiore, Stretto i Franck 125 YEARS EDITION espressa, instant cappuccina i Franck čajeva s bogatim asortimanom od preko 30 vrsta različitih okusa vrhunske kvalitete. Uz glavne kategorije proizvoda, Franckov portfelj još uključuje napitke od cikorije i žitarica, začine, dodatke jelima i sastojke za kolače. 

Posebna pažnja pridaje se istraživanju i razvoju zbog čega je Franck prepoznat kao inovator koji podiže ljestvicu kvalitete i definira trendove na tržištu. Zahvaljujući ovome, kompanija doprinosi kontinuiranom razvoju glavnih kategorija svojih proizvoda, ali i cjelokupnoga tržišta u skladu s potrošačkim trendovima i preferencijama. S ovim ciljem aktivno djeluje i u sklopu europskih strukovnih organizacija i udruženja poput International Coffee Partners te inicijative coffee&climate, kao i Tea and Herbal Infusions Europe zajedno s ostalim europskim proizvođačima i trgovcima kavom i čajem.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 23
Srećka Križaljka Hrvatske Lutrije - Vaš put do 50.000 €
PROMO

Srećka Križaljka Hrvatske Lutrije - Vaš put do 50.000 €

S novom srećkom Hrvatske Lutrije možete osvojiti do 50.000 eura!
Babyland je otvorio trgovinu – i donosi prvu testnu stazu za dječja kolica u Hrvatskoj!
PROMO

Babyland je otvorio trgovinu – i donosi prvu testnu stazu za dječja kolica u Hrvatskoj!

Babyland u Westgate-u nudi roditeljima jedinstvenu priliku: testirajte dječja kolica na stazi s raznim podlogama i odaberite savršen model! Otkrijte opremu za bebe, djecu i roditelje na jednom mjestu
Srpski Mad Max „Volja Sinovljeva“ napokon stiže u domaća kina od 19.12.!
PROMO

Srpski Mad Max „Volja Sinovljeva“ napokon stiže u domaća kina od 19.12.!

Nakon što je Volja Sinovljeva imala srpsku premijeru u prepunom Sava Centru, piše se o nesvakidašnjem, izrazito ambicioznom filmskom projektu kakvoga regija do sada nije vidjela