Obavijesti

Tech

Komentari 18

Ford želi stražnji kotač vašeg auta pretvoriti u monocikl

Ford želi stražnji kotač vašeg auta pretvoriti u monocikl
1

Kotač na autu mogao bi se odvojiti i uz dodatne dijelove pretvoriti u monocikl na električni pogon. No, još nema nikakvih naznaka da su kreirali prototip ove ideje

Ford je nedavno predao patent za novi način na koji bi se u budućnosti mogli boriti s gradskom gužvom ili jednostavno provozati na svježem zraku. 

Dok je Batman imao Batpod koji se odvojio od Batmobilea u Vitezu tame, ovdje bi se stražnji kotač mogao odvojiti od automobila, koji izgleda kao Ford Focus, i postati električni monocikl.

Rješenje nije tako elegantno kao Batmanovo, jer bi sjedalo, baterija i drugi dijelovi bili smješteni u prtljažniku dok nam ne zatrebaju. 

Auto bi također imao automatsku dizalicu koja bi olakšala podizanje automobila i skidanje kotača. 

Cijela ova ideja ima više pitanja nego odgovora, pa tako nije jasno ni koliko bi to bilo praktično za sklapanje, ali i čisto ...  Istina, radi se o patentu kojim je Ford sebi osigurao da netko ne iskopira ovakvo rješenje. Nema nikakvih naznaka da ovakav proizvod postoji ili da Ford ima prototip ovog, prenosi Gizmodo.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 18
Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'
'RADUJEMO SE OVOME'

Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'

Kritičari, uključujući Real Facebook Oversight Board, upozorili su da ove promjene predstavljaju "odstupanje od razumnog i sigurnog pristupa moderiranju sadržaja" te ih nazivaju "političkim dodvoravanjem."
Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s
RAZVOJ MREŽE

Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s

Ključne prednosti 5.5G tehnologije su još niža latencija i znatno veća učinkovitost u smislu potrošnje energije, a sve to zahvaljujući umjetnoj inteligenciji koja postaje sastavni dio mrežne infrastrukture.