U srednjoj klasi teško ćete pronaći automobil koji za cijenu testiranog Mondea nudi toliko mnogo, a tu su navigacija, grijana prednja sjedala te LED prednja svjetla.
Ford Mondeo na testu: Najjača strana su mu vozne osobine
Najbolja strana Mondea su njegove vozne osobine. Kao i svaki drugi Ford, vozača zavodi odličnim ovjesom, upravljačem i mjenjačem. No kako je ovo zapravo poslovno-obiteljska limuzina, važna je i udobnost, a tu se Mondeu ne može ništa zamjeriti.
Dizelski motor pršti od snage, a performanse su zbog toga na rubu sportskih. No on je istodobno i vrlo uglađen te štedljiv. Prosječnih 7,2 l/100 km u gradu i oko šest litara pri kombiniranoj vožnji vrlo su dobri rezultati za auto ovih dimenzija i snage.
Mondeo je velik i upečatljiv automobil već i u skromnijem paketu opreme, kakav ima testirani model. Izvana bi, uz veće naplatke i nekoliko kozmetičkih detalja, mogao izgledati i bolje, ali unutra ima sve što je potrebno. Tu su i navigacija, grijana prednja sjedala te LED prednja svjetla. Dodamo li tome snažni motor, cijena od oko 200.000 kn doima se kao najbolja kupnja u klasi.
Ford Mondeo Trend Look 2.0 TDCI
dimenzije: 487x185x148 cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0 - 100 km/h: 9,3 s
najveća brzina: 213 km/h
potrošnja: 4,3 l/100 km
Infotainment
Fordov sustav Sync 3 je vrlo pregledan i bogat funkcijama. Tu je i otvor za CD-e što je danas prava rijetkost.
Vrhunski mjenjač
Iako bi karakteru poslovne limuzine bolje pristajao automatski mjenjač, ručni mjenjač je vrlo precizan i kratkog hoda.
Ergonomija
Upravljač pun tipki zahtijeva navikavanje, no sve drugo je pregledno i nadohvat ruke. Jedino bi dizajn mogao biti maštovitiji.