Obavijesti

Tech

Komentari 27

Focus na testu: Nudi vrhunski odnos uloženog i dobivenog

Focus na testu: Nudi vrhunski odnos uloženog i dobivenog
5

Ford Focus je prije nekoliko mjeseci osvojio titulu automobila 2019. godine. Da je ona itekako opravdana dokazao je i na testu u bogatoj benzinskoj verziji

Ford Focus je vrlo atraktivan, poprilično povoljan, tehnološki napredan, no ono što najviše impresionira kod ovog auta su vozne osobine. 

Iz generacije u generaciju Focus je bio mjerilo u klasi u pogledu “držanja” ceste, osjećaja na upravljaču, preciznosti mjenjača, a to se nije promijenilo ni kod posljednjeg modela. Iako mnogi proizvođači zanemaruju užitak u vožnji, kod Forda je on i dalje najvažniji te će zbog toga ovaj auto cijeniti pravi zaljubljenici u vožnju, oni kojima sjedanje u auto nije samo “nužno zlo za prevaliti put od A do B”. Ford Focus užitkom veseli, tako je već od osnovnog modela, no ne razočarava kad su u pitanju druge karakteristike. Pogotovo kad je u pitanju bogato opremljeni model s Lounge B&O razinom opreme.

Iako je ovjes vrlo sportski ugođen, kad se poželite opustiti i samo lagano krstariti, Focus vas nagrađuje udobnom vožnjom. Pohvale zaslužuje i vrhunska zvučna izolacija. Motor u testnom primjerku doima se kao idealan izbor ako želite benzinca. Njegovih 125 KS su dovoljni za Focus, a cijena nije ni približno tako visoka kao kad odaberete benzinski motor sa 150 KS. Dakle, ovaj jednolitreni motor je svojevrstan best buy.

Performanse su vrlo dobre, a potrošnja je na testu u prosjeku iznosila 6,2 l/100 kilometara uz umjerenu vožnju i ne više od 8 l/100 km uz nešto agresivniju vožnju. U ponudi prostora na razini prosjeka klase Focus nije rekorder, ali nije ni skučen. Straga ima dovoljno mjesta za odrasle osobe visoke do 185 centimetara, a u prtljažnik, primjerice, stane 375 litara. 

Sve u svemu, novi Ford Focus je odličan auto koji istodobno nudi i vrhunski odnos uloženog i dobivenog. Danas je to rijetka kombinacija. 

Atraktivan iz svakog ugla

Ford nije eksperimentirao s dizajnom, Focus je prepoznatljiv i nije nimalo ekstravagantan. No zato je vrlo elegantan, skladan i sportski agresivan iz kojega ga god ugla pogledate. Izgled koji, bez sumnje, pristaje karakteru automobila i dizajn koji neće brzo zastarjeti. 

Sve osim infotainmenta za čistu peticu

Materijali su vrlo kvalitetni, dizajn vrlo dobar, niti previše dosadan niti bespotrebno previše razigran. Instrumenti su vrlo pregledni i potpuni, jedino nam se dizajn sučelja infotainmenta i oblik samog zaslona nisu svidjeli. Nekako se ne uklapa u čitavu unutrašnjost. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1322 kg
dimenzije: 438x183x145 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 92 kW/125 KS  
0-100 km/h: 10,0 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 4,8 l/100 km
cijena: 166.990 kn (testni model)   126.990 kn (osnovni model)

Testirani Ford Focus Lounge B&O 1.0 Ecoboost u opremi ima 16” alunaplatke, prednje i stražnje parkirne senzore, 8” dodirni zaslon, 10 B&O zvučnika, grijani upravljač, grijana prednja sjedala...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 27
Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije
ASTRONOMSKI USPJEH

Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije

Astronomi su snimili prvu fotografiju zvijezde izvan naše galaksije koja je udaljena 160.000 svjetlosnih godina od Zemlje. Nalazi se unutar Velikog Magellanova oblaka, jedne od malih galaksija oko Mliječne staze
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...