Duhovitost, samopouzdanje i zaigranost poželjne su osobine koje ženama pomažu u poslu, dok muškarci bolje prolaze ako su suzdržani i profesionalni, otkriva studija
Flertom do pozicije: Za žene je šarm dobar, ali ne i muškarce
Pregovaranje na zaigran i šarmantan način ženska je specijalnost kojom se one mogu dobro okoristiti, utvrdila je studija Sveučilišta Kalifornija i Škole ekonomije u Londonu. U njoj su žene i muškarci trebali prodati klijentima automobil tako da se jedni ponašaju profesionalno i službeno, a drugi da šarmiraju klijenta.
Žene koje su klijentima nastupile prijateljski, zaigrano i na duhovit način imale su više uspjeha nego žene koje su nastupile profesionalno, dok je kod muškaraca rezultat bio obrnut, piše Daily Mail.
Ipak, flert kao takav ne smije prelaziti razinu društvene dopadljivosti i aludirati na seks, ističu istraživači. Takav pristup djeluje samo kod žena na muškarce i zato se i naziva "ženskim šarmom".
- Flert često tumačimo kao samopouzdanje i odlučnost, što je dobar uvjet za uspješno pregovaranje i zato je poželjan kod poslovnih žena - kaže voditeljica studije, profesorica Laura Kray.
Ističe kako je kod flerta ključno biti vjeran sebi u nastupu, jer u protivnom djeluje napadno i neučinkovito.
Catherine Hakim, autorica brojnih poslovnih priručnika vjeruje kako bi žene trebale iskoristiti svoj erotski kapital u poslovnom svijetu. Tome se protive feministice ističući da je takav pristup štetan za žene.
- Zbog čega ne bismo iskoristili svoju prednost na njihovu štetu - pita se Hakim, koja vjeruje da je flert poželjna društvena igra koju mnogi rado "igraju".