ORANŽ
Što je 24 Oranž?
24 Oranž je klub digitalnih pretplatnika koji pruža pogodnosti i neograničeno čitanje PLUS+ sadržaja za određene razine pretplate.
O čemu ovisi koje kupone i popuste dobivam?
Mogućnost dobivanja određenih kupona i popusta ovisi o trenutnoj ponudi i zalihama kupona. Svim postojećim korisnicima koji su svoju pretplatu kupili prije 6.3.2023. bit će dodijeljeni popusti. Vrijednosni kuponi dodjeljuju se za pretplate kupljene od 6.3.2023. Svi kuponi na popisu su dostupni samo za jednokratnu upotrebu do iduće godišnje obnove.
Hoću li prilikom obnove godišnje pretplate ponovno dobiti sve kupone?
Prilikom obnove godišnje pretplate Oranž, korisniku će biti dodijeljeni samo oni kuponi koje u prethodnoj pretplati nije imao. Dakle, korisnik prilikom obnove godišnje pretplate ne dobiva ponovno sve kupone u trenutnoj ponudi.
Koje razine 24 Oranž pristupa postoje i koje su razlike u njihovim pogodnostima?
Razine Oranža su:
1. Silver (Registrirani korisnici):
2. Gold (Korisnici sa mjesečnim pristupom):
Viša razina popusta i vrijednosnih kupona
Neograničen pristup 24sata PLUS+ sadržaju
Mogućnost komentiranja ispod svih članaka
3. Oranž (Korisnici sa godišnjim pristupom):
Najviša razina popusta i vrijednosnih kupona
Neograničen pristup 24sata PLUS+ sadržaju
Mogućnost komentiranja ispod svih članaka
Koje ostale pogodnosti član dobiva uz kupnju 24 Oranža?
Mogućnost dobivanja poklona naših partnera i popusta na njihove usluge,
Iskustvo čitanja s minimalno oglasa,
Mogućnost dobivanja posebnog sadržaja na email,
Mogućnost dobivanja besplatnih/cijenom sniženih karti za muzeje, kazalište, koncerte kao i besplatnih/cijenom sniženih knjiga,
Mogućnost uključivanja u odabir tema koje se obrađuju,
Mogućnost komunikacije s redakcijom
Mogućnost komentiranja 24sata PLUS+ sadržaja
Kako mogu promijeniti vrstu pretplate (npr. iz mjesečne Gold pretplate u godišnju Oranž pristup)?
Želiš li se prebaciti na vremenski dulji pristup, provjeri na svom profilu do kada ti traje pristup. Po isteku tog pristupa možeš kupiti novi na https://www.24sata.hr/24oranz. Ako želiš prijevremeno otkazati trajanje svog pristupa, molimo te da nam se javiš na plus@24sata.hr sa zahtjevom “Otkaz 24 Oranž pretplate”.
PLUS+ SADRŽAJ
Što je PLUS+ sadržaj?
PLUS+ sadržaj je pogodnost unutar 24 Oranž koji pruža korisnicima sa mjesečnim ili godišnjim plaćenim pristupom, neograničen pristup 24sata portalu.
Kako prepoznati PLUS+ sadržaj?
Članci s oznakom PLUS+ (ekskluzivni članci, najbolji intervjui i autorski tekstovi, serijali istraživačkih tema, feljtoni)
Video članci s oznakom PLUS+ (ekskluzivne snimke, prijenosi sporta)
Enigmatski sadržaji: Križaljke i sudoku zagonetke
Ako sadržaj nije označen kao PLUS+, znači li to da je manje bitan?
Nikako! Oznaka PLUS+ nije indikator bitnosti članka. Naprotiv, članci koji nisu u kategoriji PLUS+ dostupni su svim korisnicima, jer je najčešće riječ o informacijama važnim za širu javnost.
Što ako se ne želim pretplatiti, mogu li i dalje čitati 24sata?
Naravno, nastavit ćemo pružati najvažniji dnevni sadržaj svim korisnicima.
KUPOVINA, PLAĆANJE I OTKAZIVANJE
Kako kupiti pretplatu?
Gdje mogu kupiti pristup i koje načine plaćanja prihvaćate?
Dostupni načini plaćanja su:
Kartično plaćanje (Visa, Maestro, MasterCard)
KeksPay (dostupno samo za kupnju godišnjeg Oranž pristupa)
Putem aplikacije (Google Play, Apple Store)
Plaćanje po izdanoj narudžbenici (samo za pravne osobe)
Kupnju možeš izvršiti na poveznici https://www.24sata.hr/24oranz ili prilikom otvaranja PLUS+ članka te u slučaju kupnje preko aplikacije, putem odabranog sredstva za plaćanje u Google/Apple/Huawei trgovini.
Za pravne osobe koje žele R1 račun, molimo da zatraže ponudu na plus@24sata.hr.
Mogu li kupiti više pristupa odjednom?
Ako želiš kupiti više pristupa odjednom, molimo te da se javiš na e-mail adresu plus@24sata.hr.
Poslovni sam korisnik. Kako mogu kupiti pretplatu?
Ako si poslovni korisnik, molimo te da se javiš na e-mail adresu plus@24sata.hr ili ako si naš klijent, obrati se svom kontaktu u Odjelu prodaje 24sata. Za kupnje putem web-a/aplikacije, nismo u mogućnosti naknadno izdati R1 račun. Pretplata za poslovne korisnike uključuje mogućnost čitanja PLUS+ sadržaja i korištenje popusta 24sata partnera. Pretplata ne uključuje vrijednosne kupone oglašavane unutar 24 Oranž kluba.
Kako upravljam svojom pretplatom ako sam ju kupio putem aplikacije?
U slučaju da je tvoja pretplata kupljena u 24sata aplikaciji putem Google/Apple/Huawei način plaćanja, svojom pretplatom upravljaš na svom Google/Apple/Huawei računu. Tamo možeš otkazati ili produljiti pretplatu, odnosno upravljati istom.
Koliko je sigurno plaćanje karticom putem interneta?
Sigurno je! Prilikom kartičnog plaćanja 24sata koristi Braintree sustav u vlasništvu PayPala s najvišim standardima sigurnosti te osim tog sustava sigurnosti, tvoja kartična kuća/banka imaju još dodatne provjere sigurnosti. Cijeli proces plaćanja odvija se u HTTPS standardu koji kroz enkripciju podataka osigurava potpunu sigurnost, a uz sve to, postoji i dodatna sigurnost u vidu autentifikacije putem tvoje mBanking usluge.
Nemam više pristup, što se dogodilo?
Moguće je da nisi prijavljen ili da nemaš dovoljno sredstava na kartici pa naplata nije izvršena ili je kartica istekla. Status svog pristupa možeš provjeriti na svojem profilu. Ako smatraš da nemaš pristup zbog tehničkih poteškoća, molimo te da nam se javiš na e-mail adresu plus@24sata.hr.
Mogu li koristiti pristup na više uređaja?
Pristup je moguće imati na do 5 uređaja. 24sata po Općim uvjetima korištenja 24 Oranž usluge zadržava pravo suspendirati svaki račun, odnosno raskinuti ugovor za svaku utvrđenu zlouporabu računa.
Gdje mogu vidjeti koliko još traje pristup?
Datum trajanja svog pristupa možeš provjeriti na svojem profilu.
Odbijena mi je kartica. Zašto je odbijena i kome se mogu javiti?
U slučaju da imaš sredstva na računu, a plaćanje ne prolazi, molimo te da se javiš svojoj kartičnoj kući odnosno banci. Ako tvoja kartična kuća/banka ne utvrde nikakav problem s karticom, molimo te da se javiš na plus@24sata.hr.
Kako mogu promijeniti karticu za plaćanje?
Odabranu karticu za plaćanje možeš promijeniti na svojem profilu.
Kada ću dobiti račun?
Fiskalizirani račun dobit ćeš na svoj e-mail najkasnije kroz sat vremena od uspješne kupnje. U slučaju da ga ne dobiješ, molimo te da se javiš na plus@24sata.hr
Želim povrat novca. Kome se mogu javiti?
Ako smatraš da tvoj prigovor ima osnovu, molimo te da se javiš na plus@24sata.hr te naslov maila nazoveš "Prigovor 24 Oranž".
Što je zlouporaba računa?
Zlouporaba računa definirana je Uvjetima korištenja privatnosti i 24sata zadržava pravo suspendirati/obrisati račune koji krše navedene Uvjete.
Kako mogu otkazati pretplatu?
Pristup možeš otkazati slanjem zahtjeva sa svog profila, tj. isključenjem automatske obnove na svojem profilu, tj. u Google/Apple pay sučelju. U tom slučaju ćeš imati pristup do zadnjeg plaćenog razdoblja.
POGODNOSTI
Što je popust, a što vrijednosni kupon?
Popust je smanjenje cijene robe ili usluge pomoću određenog dobivenog postotka. Vrijednosni kupon je smanjenje cijene robe ili usluge pomoću jedinstvenog generiranog koda u apsolutnom iznosu.
Kako mogu iskoristiti popuste i vrijednosne kupone?
Popust možeš iskoristiti na prodajnom mjestu 24sata partnera (fizičkom i/ili online) pomoću koda koji se nalazi unutar Oranž sučelja. Detaljniji opis upotrebe nalazi se ispod svakog koda.
Kada će mi kuponi biti dodijeljeni ?
Kuponi se dodijeljuju odmah nakon kupnje Oranž pretplate. Tijekom trajanja posebnih Oranž akcija kuponi će se dodijeliti najkasnije 72 sata od trenutka kupnje pretplate.
Gdje mogu vidjeti pogodnosti 24sata partnera koje kao 24 Oranž član mogu dobiti?
Aktualne pogodnosti, kao i razlike u razinima pristupa koje određuju popust i vrijednost kupona, možeš vidjeti na https://www.24sata.hr/24oranz.
Kako pristupiti Oranž sučelju?
Oranž sučelju možeš pristupiti putem naslovnice 24sata portala i aplikacije ispod trećeg članka ili na svom korisničkom profilu.
Iskoristio sam popust/vrijednosni kupon, ali mi i dalje prikazuje na profilu da je dostupan. Mogu li ga ponovno iskoristiti?
Zbog tehničkih ograničenja, pregled iskorištenih popusta i vrijednosnih kupona neće biti ažuriran u stvarnom vremenu. U slučaju iskorištenog popusta/kupona, prilikom idućeg pokušaja korištenja, dobit ćeš informaciju da je popust/kupon već iskorišten. Ako vjeruješ da je došlo do pogreške, molimo te da se javiš na plus@24sata.hr.
Imam mjesečni/godišnji pristup, zbog čega nemam oglašavane popuste/vrijednosne kupone?
Trenutne oglašavane pogodnosti su dostupne isključivo za nove kupnje. Ako ste naš postojeći korisnik sa mjesečnim ili godišnjim pristupom, imate mogućnost iskoristiti osnovnu razinu popusta i kupona. Više detalja o tome ćete naći na svom korisničkom profilu unutar Oranž sučelja. Ako želite iskoristiti najvišu razinu popusta i kupona, potrebno je otkazati trenutni pristup slanjem zahtjeva s naslovom “Otkaz 24 Oranž pretplate” na plus@24sata.hr. Nakon uspješnog otkaza pristupa, moći ćete kupiti novi pristup.
Ostala pitanja
Za sva ostala pitanja molimo te da nam se javiš na plus@24sata.hr, ili nas nazovi na 01/6300-652 radnim danom od 9 do 16 sati.