Slavna talijanska kompanija koja postoji već 74 godine, svoj auto biznis širi na modni, pa je hala za proizvodnju njihovih trkaćih automobila na jedan dan postala modna pista
Ferrari održao modnu reviju na traci za proizvodnju automobila
U tvornici je sve stalo na jedan dan - Ferrari je umjesto automobila u centralnoj tvornici u Maranellu pokazao prvu kolekciju odjeće i modnih dodataka.
- Mlade generacije imaju moć izraziti energiju i snagu brenda - izjavio je kreativni direktor kolekcije Rocco Iannone, koji je prije toga radio u utjecajnim modnim kompanijama Pal Zileri, Armani i Dolce & Gabbana, piše Coastreporter.
POGLEDAJTE VIDEO: Krojač Marin Sovar radi odijela na tradicionalan način
Pokretanje videa...
Riječ je o futurističkim, vizualno snažnim kreacijama u znaku snažnih boja.
Jedan od upečatljivih tonova je, naravno, i crvena koja je inače zaštitni znak Ferrarija.
Kreacije su u znaku tekstila nove generacije, nerijetko presvučenih raznim premazima radi otpornosti i neobičnog, gotovo plastičnog izgleda.
Kolekcija je namijenjena svima, muške i ženske kreacije izmjenjivale su se na ovoj neobičnoj modnoj pisti, u prostoru u kojemu se svakodnevno 'rađaju' neki od najbržih automobila svijeta.