Obavijesti

Sport

Komentari 5

Fernando Alonso pomiče granice u Formuli 1: Produžio je ugovor s Astonom, vozit će s 45 godina

Fernando Alonso pomiče granice u Formuli 1: Produžio je ugovor s Astonom, vozit će s 45 godina
3

Alonso je 2005. postao najmlađim svjetskim prvakom u povijesti F1, a dogovorio je novi ugovor s Astonom s kojim želi postati drugi najstariji prvak

Dvostruki prvak u Formuli 1, Fernando Alonso (42), produljio je ugovor s ekipom Aston Martina za koju se utrkuje od prošle godine. Tako je Španjolac otklonio sumnje kako će na kraju sezone otići u mirovinu nakon što je sam ranije priznao kako mora razmisliti hoće li nastaviti s utrkivanjem nakon ove sezone. 

- Trebalo mi je nekoliko tjedana i utrka kako bih doista razmislio o sebi i o tome jesam li spreman ponuditi Formuli 1 još nekoliko godina. Sezone su sada puno intenzivnije, bolidi također, kao i sve obaveze koje dolaze. Moja ljubav za F1 i Astonom se nije promijenila, ali htio sam vremena kako bih odlučio sam sa sobom - objasnio je Alonso nakon što je produžio ugovor.

Japanese Grand Prix

Aston Martin i Alonso potvrdili su kako njegov novi ugovor vrijedi i za 2026. godinu, kada počinje nova era tehničkih pravila u Formuli 1. Upravo u toj promjeni pravila Aston Martin vidi svoju šansu kako bi zasjeo na vrh, s Alonsom na čelu.  

Alonso je bio najmlađi F1 prvak...

Alonso tako nastavlja pomicati granice normalnog u Formuli 1. Na isteku novog ugovora Španjolac će imati debelo preko 45 godina, što znači kako će postati prvi vozač u F1 s 45 ili više godina još od 1970-ih... Ali nije ni blizu rušenja rekorda za najstarijeg F1 vozača povijesti (Louis Chiron je s 55 godina i 292 vozio na VN Monaka 1955. godine).

Ali prosječna dob F1 vozača znatno je manja danas nego što je bila 1950-ih. Ono što Alonsovu priču čini još čudesnijom je i podatak kako je, kada je postao svjetskim prvakom 2005. godine, postao najmlađim prvakom u povijesti sporta s 24 godine i 57 dana. Skoro 20 godina kasnije vozi u nadi kako će osvojiti treću titulu prvaka.

Australian Grand Prix

- Formula 1 uzme vašu kompletnu energiju i vrijeme. Jednostavno morate predati sve u životu kako bi se nastavili utrkivati. Morao sam se pitati jesam li spreman za to. Nije mi bilo teško ostati u Astonu, želimo iste stvari, a kad je takav slučaj, onda lako sve dogovorite. Želim ostati u ekipi u kojoj se osjećam kao kod kuće. Htio sam im i pokazati vjernost, prije godinu i pol smo započeli ovu suradnju i ostvarili sjajne stvari.

Mirovina? Ne razmišlja o njoj...

Pa kada će onda u mirovinu? Tvrdi kako je u F1 još "barem" dvije godine.

- Sigurno to neće biti u 2025. ili 2026. godini jer je jedan od glavnih razloga mojeg ostanka promjena tehničkih pravila. Želim ući u novu eru s Astonom i raditi s Hondom (koja će biti dobavljač motora Astonu od 2026. godine, op. a.). Ajmo reći, još barem dvije godine. Neću ulaziti u detalje, još sam dugo u Astonu, a dokle god se utrkujem, želim dati sve od sebe i da pobjedimo.

Japanese Grand Prix

Alonso je prošle godine osvojio osam postolja s Astonom, najviše od svih na gridu izuzev Red Bullovih vozača. Ako 2026. osvoji titulu prvaka, bit će drugi najstariji svjetski prvak u povijesti nakon Juan Manuela Fangija.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
Dinamo je izbacio Marokanca iz momčadi! Otkrivamo zašto
ZAVRŠENA PRIČA

Dinamo je izbacio Marokanca iz momčadi! Otkrivamo zašto

Stefan Ristovski nedavno je pričao kako 'neki igrači nisu svjesni veličine ovog kluba', a Bjelica nastavlja kažnjavati strance. Njegove su žrtve bili Cordoba i Pierre-Gabriel, sad je to postao i Mmaee. S razlogom...