Obavijesti

Tech

Komentari 29

Facebook opet kopira Twitter: Uvode hashtagove u postove

Facebook opet kopira Twitter: Uvode hashtagove u postove
1

Hashtagovi ili ključne riječi s oznakom # uskoro bi mogli zaživjeti i na Facebooku, a uz grupiranje određenih priča, lakše bi naravno mogli i prodavati oglase na mreži...

Nakon kozmetičkih zahvata kojima žele podići svoju popularnost, Facebook izgleda zaoštrava rat društvenih mreža i od Twittera uzima ono po čemu su prepoznatljivi, hashtagove (ključne riječi). Kako doznaje Wall Street Journal, Facebook radi na tome kako bi u svoj servis ugradio označavanje riječi znakom # kao i na Twitteru, što bi vam omogućilo da grupirate razgovore. Navode kako se ne zna koliko su daleko odmakli u razvoju ovoga te da usluga neće biti tako skoro predstavljena. 

Hashtag na Twitteru služi za označavanje zajedničkih tema ili priča, poput #papa, #olimpijskeigre ili #politikahr. Na Facebooku navodno testiraju da li krenuti u smjeru u kojem se hashtag koristi i na Twitteru, a Instagram koji su kupili lani već koristi ovakvo označavanje ključnih riječi, čime se lakše sortiraju fotografije. Jedna od značajnih prednosti uvođenja hashtaga bilo bi i lakše prodavanje oglasa. Na Twitteru oglašivači mogu platiti kako bi se oglasi, odnosno ključne riječi vezane uz neki brand promovirale uz trenutno popularne ključne riječi. Na Facebooku bi po sličnom principu postovi s određenim ključnim riječima mogli biti značajnije istaknuti na vašim profilima, piše Wired.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 29
Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'
'RADUJEMO SE OVOME'

Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'

Kritičari, uključujući Real Facebook Oversight Board, upozorili su da ove promjene predstavljaju "odstupanje od razumnog i sigurnog pristupa moderiranju sadržaja" te ih nazivaju "političkim dodvoravanjem."
Hrvati lani kupili čak 63.800 novih automobila, u prosincu se i  jedan 'Kinez' ugurao u top pet
SKOK PRODAJE

Hrvati lani kupili čak 63.800 novih automobila, u prosincu se i jedan 'Kinez' ugurao u top pet

Najprodavanija marka automobila lani je bila Škoda, kojih je ukupno lani prodano 8.412 ili 13,1 posto ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen s prodajom od 7.417 komada