Obnavljamo pruge, stanice. Za neke se stvari više ni ne proizvode dijelovi s obzirom koliko su neke stvari stare. Projektira se garaža u Klaićevoj, ispod igrališta od Mimare, samo je dio plana Tomislava Tomaševića
Evo kako Tomašević planira riješiti prometni kolaps. Most preko Save, garaže, ceste...
U Zagrebu je potrebno obnoviti sve. Velike gužve rezultat su lošeg planiranja i velikog broja rasta automobila, poručio je na presici za novinare zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević. Najavio je ogromne projekte s kojima planira promijeniti grad Zagreb.
- Obnavljamo pruge, stanice. Za neke se stvari više ni ne proizvode dijelovi s obzirom koliko su neke stvari stare. Projektira se garaža u Klaićevoj, ispod igrališta od Mimare. To je oko 20 milijuna eura investicija, vidjet ćemo koliko će točno izaći. To je 800 parking mjesta. Ispod Paromlina gradimo podzemnu garažu za 350 mjesta. Radimo i garažu ispod Trga Franje Tuđmana. Ideja je da ljudi na obodu centra ostave automobile pa da u centru imamo što manje automobila i manje gužvi - rekao je Tomašević.
POGLEDAJTE VIDEO:
Objavio je kako će blokovsko parkiranje u centru krenuti krajem listopada.
- Uvest će se i naplata parkinga do 24 sata, umjesto dosad do 22 sata. Također, naplata će se vršiti i nedjeljom do 15 sati. Dosad nedjeljom nije bilo naplate parkinga. Tako ćemo zaštititi ljude koji žive u centru. Primjena kreće 26. listopada - rekao je Tomašević.
Jedan od ključnih projekta je proširenje Branimirove ulice i Ulice Rudolfa Kolaka.
- Prvi radovi započinju na južnom dijelu grada, gdje će biti izgrađen novi ulaz. Radovi na Sarajevskoj cesti, čija vrijednost iznosi 25 milijuna eura bez PDV-a, kreću već idućeg tjedna. Također, uskoro počinje i širenje tramvajske mreže, u vrijednosti od 10 milijuna eura. Planirani rok dovršetka svih radova je kraj 2025. godine - rekao je Tomašević.
Stižu i novi podvožnjaci
Rekao je i da će Jarunski most biti gotov 2028.
- Planiramo izgradnju mosta Jarun koji će značajno smanjiti prometno opterećenje u zapadnom dijelu grada, osobito na Jadranskom mostu. Bit će to treći most preko kojeg će tramvaj moći prolaziti, a predviđeno je da koridor vodi prema novoj nacionalnoj dječjoj bolnici u Blatu. Most bi trebao biti završen do 2028. godine - naveo je Tomašević. Most će imati po tri prometne trake u oba smjera. Trenutno mijenjamo dozvole, otkupljujemo zemljišta, a iduće godine krećemo s izradom dokumentacije.
- Gradit ćemo i podvožnjak od Aleje Bologne do Samoborske ceste, to je projekt ‘Podvožnjak Medpotoki‘. Omogućit će novu vezu sjevera i juga, a vrijednost radova bit će 35 milijuna eura, trajanje radova je 18 mjeseci, a krenut ćemo sljedeće godine - otkrio je.
- Od Vukovarske ulice do Jadranskog mosta radit će se nova Šarengradska ulica. Imat će četiri automobilske trake. Ovo je ključno za rasterećenje Savske ceste, širi centar bit će rasterećen. U predizdanju smo lokacijske dozvole, rješavamo sve ono što prijašnji gradonačelnici nisu uspjeli, mi smo blizu konkretnih investicija, početak radova trebao bi biti 2026. godine, kazao je Tomašević.