Kaže Visković:"Europska kazališna zvijezda", evo što o toj "zvijezdi" kažu u Beču:
JOŠ PROŠLE godine Oliver Frljić za Novi list pričao je o tome kako je austrijska publika odlično prihvatila njegovu interpretaciju Buchnerova "Woyzecka" tvrdeći da se recepcija njegova rada u Austriji značajno razlikuje od recepcije u Hrvatskoj, tvrdeći da se ovdje mnogobrojne netrpeljivosti prema njemu "maskiraju različitim kvaziestetskim argumentima".
Dodao je čak i da nije bilo negativnih reakcija iako se već tada na internetu mogao pronaći osvrt Barbare Petsch koja je za Die Presse napisala kako je "Woyzeck" u Frljićevoj režiji prepun "loših klišeja" i sugerirala da bi možda bilo bolje da Frljić piše vlastite komade.
Brutalni Ronald Pohl
Međutim, mnogo se toga promijenilo, a Frljić se ovog puta našao na udaru čak dvaju jakih kritičara. Meta njihovih "strelica" bila je njegova predstava "Naše nasilje i vaše nasilje".
Jedan od njih je poznati kritičar Ronald Pohl koji se za Der Standard žestoko obrušio na Frljića napisavši da se bečki festival u 2016. morao nositi s ovom "idiotskom predstavom" te da bi se čak i radikalni ljevičarski šok-umjetnik Johann Kresnik samo nasmijao na ovakve besmislice dodavši da se radi o "cinizmu bez mjere i smisla".
Dodao je i da je predstava preduga i da sve "neugodno vonja na školski kabare".
Ubuntu_1
25.4.2017.
Odustani
Hvala na ovom info komentaru u ime nas koji smo poluzainteresirani i ne da nam se surfati. +
edene
25.4.2017.
Odustani
Ako već hrvatski "ognjištari“ ne mogu shvatiti visoku umjetnost koju nam servira Frljić, pogledajmo što kaže elita iz Beča o Frljiću i njegovoj tzv. predstavi k
ojom ih je počastio prošle godine u svibnju.
Konzervativni dnevnik DIE PRESSE: "Najgora točka sezone, laički odigrano, dosađuje u grčevitim pokušajima šokiranja“
Liberalni DER STANDARD "Naše nasilje i vaše nasilje’ opisuje kao „iritantan kazališni uradak, koji traje predugih 75 minuta s neugodnim vonjem školskog kabarea".
APA: "Riječ o plakativnoj predstavi koja pokušava sve kako bi provocirala. Iz Frljićeve inscenacije ne može se ništa spoznati, ali ima visok potencijal za izazivanje ljutnje“
Kazališni portal NACHTKRITIK: "Frljić promašuje metu te se koristi antiintelektualnim kazališnim sredstvima.
Prikaži još ↓
Ubuntu_1
25.4.2017.
Odustani
Nemam taj kritičarski vokabular, pa bih se ja vjerojatno trapavije izrazio, ali slično mislim. Nikad mi nisu "sjedali" autorski pokušaji kojima metodom šokiranj
a privlače pažnju publike. Poluzainteresirani pratitelj kulturne scene ne bi nikad čuo za Frljića da nije ovakvih ispada. Dakle, JEFTINO! Ipak, ja ne bih ništa zabranjivao. Ako ovakva predstavica može ugroziti državu, onda nam država niti ne treba.
Prikaži još ↓
edene
25.4.2017.
Odustani
frljić nije umjetnik, on je karcinom društva, ubačeni agent provokator koji u suradnji s političkim oligarhijama koje ga štite i financiraju radi na NWO uništav
anju nacionalnih država, religije, kulture i pretvaranja ljudi u amorfnu masu bez identiteta porezne obveznike koje bi gospodari svijeta utrpali u jednu državu- njegov cilj nije umjetnost ni šokiranje nego destrukcija, zatiranje i uništavanje duha i ispiranje mozga ljudima kako bi nas se lakše kontroliralo i izrabljivalo u budućoj jedinstvenoj državi kojom će vladati bankari.
Prikaži još ↓
kakogod
25.4.2017.
Odustani
A tebi i dalje nije jasna razlika između citirane kazališne kritike i jučerašnjeg fašizma, mržnje, prijetnji, razbijanja stakala, blokiranja ulaska u kazalište
, dojave o postavljenoj bombi... Zbilja nije?
Prikaži još ↓
edene
25.4.2017.
Odustani
jedini fašizam je u frlje i njegovih apologeta. da je hrvatska fašistička država kako on to kaže (istu tu mantru možemo čuti kod svih antifašista kad im se isti
na baci pod nos npr. mesića i ostalih "ljevičara") frlji bi vlast obrisala nogu o stražnjicu i katapultirala u bosnu iz koje je i došao. zašto se taj vrli umjetnik ne odvaži otići u izrael i u predstavi obrisati izraelskom zastavom anus?
Prikaži još ↓
Ubuntu_1
25.4.2017.
Odustani
Slažem se za sve što govoriš o NWO, zaboravio si spomenuti destrukciju institucije braka i još ponešto, ali opet... koliki utjecaj može imati ovakva predstava n
a društvene tokove? Beznačajan ili nikakav. Ovo je bio samo jedan egzibicionistički ispad autora dvojbenih umjetničkih potencijala čiji nedostatak nadoknađuje formom 'šoka'. Ja ne mogu tvrditi da sam u pravu ja, a ne ti... jer nisam glup. No, ja tako mislim.
Prikaži još ↓
edene
25.4.2017.
Odustani
frlja je samo prethodnica tzv ledolomac koji je tu da trasira put sličnima koji bi trebali doći nakon njega. vrlo je opasan jer se iaz njega skriva lavina takvi
h. nikad nemoj govoriti da mu je uticaj minoran jer ne znaš koliko povodljivih individua ima. treba ga zabraniti kao što bi ga zabranila svak druga država koja drži do sebe. neka proba ovako nešto napraviti u japanu, izraelu, rusiji, britaniji, americi, kini, neka proba njihovu zastavu izvlačiti iz anusa i trti njom svoj penis.
Prikaži još ↓
edene
25.4.2017.
Odustani
“To je provokacija radi provokacije, nema tu nikakve umjetnosti! Tu se ide na skandal samo zbog skandala da bi se uvrijedilo ljude. Frljić promovira svoje polit
ičke i neke druge stavove, očito je da se radi o osobi koja ima osobnih problema… Svi ih imamo, ali mi naše bolesne stvari koje su nam se možda dogodile, ne prezentiramo kao veliku javnu istinu i to o tuđem trošku. To je Frljić i dio Rijeke, to su ti bolesnici,” rekao je bez dlake na jeziku Jakov Sedlar i poručio: “Da je Hasanbegović ministar, ovo se ne bi dogodilo! Nina Obuljen teško će se oprati od ovakve uvrede Splita, a mislim da je velika šteta nanijeta i njihovom kandidatu za gradonačelnika Andri Krstuloviću – Opari, koji lovi glasove u lijevom bazenu pa se nije usudio osuditi Frljića. Ovo je sramota aktualne vlasti. Osječkom kazalištu, teško oštećenom u ratu, oduzeli su 600 tisuća kuna koje je dao Hasanbegović i dali Frljiću, za ovakve svinjarije.”
Prikaži još ↓
edene
25.4.2017.
Odustani
“Država je perverzna i glupa ako financira nešto protiv sebe. Da dovedete u pitanje izraelsku državu kao što to kod nas radi Frljić, jednostavno nije moguće,” n
astavio je Sedlar, a u emisiji rečeno da je HAVC u vrijeme Hribara financirao i film koji duboko vrijeđa čak i udovice Domovinskog rata.
“To je zločin protiv savjesti. Nedostaje nam vrtića, bolnice nisu dovoljno opremljene, a mi dajemo godišnje 70 milijuna kuna nekom koji ih raspoređuje kako mu pada na pamet. Daje se i ljudima poput Frljića za orgijanja u kazalištima. To nije pitanje političke cenzure kao za vrijeme Tita. Ne bi mu se zamjeralo da svojim novcem financira što hoće, ali da ga mi kao država financiramo da se izruguje nacionalnim i vjerskim svetinjama, to naprosto nema smisla,” poslao je jasnu poruku Jakov Sedlar.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .