Ne nećemo, jer da samo i 30% sadašnjih vozila prijeđe na struju , trebamo 87 novih elektrana na ugljen, koje će zagaditi svijet 10 puta više nego vozila. Zašto na ugljen? Najbrže se grade. To se da riješiti i sa 65 nuklearki, ali one se grade 15 godina. Plus natezanje sa "zelenima". Evo , ovo se događa kad nesposobni političari odlučuju o ičemu. Ne slušaju struku, i misle samo dobit političke bodove na neporvedivim programima, na kojima "planiraju" jedino ukrast za sebe lovu.
Dk
Deaktivirani korisnik
10.7.2021.
Odustani
a sta sa starim baterijama, o tome se ne razmislja, bolje da u vodik ulazu
Cr
CrnaVrana..
10.7.2021.
Odustani
Ne žele ulagati u gorive ćelije. Previše su isplative krajnjem korisniku , to jest nama. Na struji se da ukrast bolje.
bu
budalenko
10.7.2021.
Odustani
Do 2035 godine jos ce se trazit golf 2 1.6 d s pređenih 500 000
Cr
CrnaVrana..
10.7.2021.
Odustani
Već sad se traže rijetki primjerci JTDM motora. Velikih i jakih, koji troše 6-7 litara. I koji imaju minimum elektronike u sebi. GPS sam izvadio iz svojeg, tvor
nički, i ugradio vlastiti , za svaki slučaj. A ova poluautonomna i autonomna vozila - nećeš me dobit unutra nema šanse. Previše znam o tome kako ih je lagano hakirati.
Prikaži još ↓
Ai
AichiX
10.7.2021.
Odustani
Ne treba ti vodik, pošto je još veča glupost, potrošnja elektrike je 2,4x preko vodika umijesto da se odmah stavi u bateriju.
Cr
CrnaVrana..
10.7.2021.
Odustani
Aichi, prostudiraj materiju, oko toga se svađamo već 30 godina. Samo upamti jedno : ako autoindustrija "gura" nešto, a zadnjih 70 godina spriječavaju razvoj ele
ktromobila, onda znaš da tu nešto debelo smrdi.
Prikaži još ↓
Cr
CrnaVrana..
10.7.2021.
Odustani
To ti ista spika koko političarske brige za tvoje zdravlje, autoindustrija priča o elektrici, a vojska će dobit Nobela za mir. Odoka toliko sumnjivo.
iv
ivan87nx
10.7.2021.
Odustani
A koliko će tek poskupiti struja,o tome isto nitko ne razmišlja,a hoće sigurno
Ai
AichiX
10.7.2021.
Odustani
CrnaVrana, pa bavim se ja tome profesionalno i upozoravam... Ne može se na svijetu dovoljno elektrike stvorit za obične aute, a kamoli ostalo. A šta se vodika t
iče - 95 % je dobijen iz nafte i ugljena kao prvo, a onda ako več da ga dobijemo elektrolizom, potrošnja, kad se sastavi sve brojke iz fizike i kemije i proces, je oko 36 - 38 kWH / 100 km, a obični baterijski auto negdje oko 17 kWh / 100 km. Tako da je vodik več mrtav!
Prikaži još ↓
to
toma789
10.7.2021.
Odustani
upravo to. svi samo govore o električnim automobilima a nitko ne spominje da EU nema kapacitet puniti sve te automobile. pogotovo ako će sve stavljati puniti au
tomobile navečer. na to dodaj još klime po ljeti i evo pada sustava. gase jedan požar a ne razmišljaju o drugom kojega pale.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .