Meni je bilo dovoljno kad sam pročitala sljedeće (vrag je detalju, najbitnije je ono što je uzgred rečeno ): Važno je ukazati i na teorijsku pozadinu ovakvog pristupa. To je radikalni bihevioristički pristup koji
čovjeka vidi kao crnu kutiju na koju djeluju određeni stimulansi koji dovode do određenih reakcija i
ovdje su navedene reakcije koje se smatraju jedinoispravnim. Međutim ljudi tako ne funkcioniraju pa bismomogli s Goranom Bareom pitati –gdje je nestao čovjek. Fraza o orijentaciji na učenika ovdje
postaje upitna jer ovdje bismo mogli reći da je više orijentacija na neki stroj koji će uvijek reagirati na
očekivani način. To je vidljivo i na jednoj od ilustracijau predmetnom kurikulumu. Vidimo da učenik u glavi ima nekezupčanike itočkiće koji uvijek reagiraju kako su autori kurikuluma zamislili. Ali to se ne događakad su ljudi u pitanju. !!!!!!!!!!!!!!!!!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .