svaka čast, ali autonomija od 200-tinjak km je zaista malo. Znači, ja iz Rijeke dođem do Zagreba, a onda se misli i dovijaj gdje puniti, ako hoću natrag.... Puniti u javnoj punionici 5 sati?????? Apsurd. Dok standardna autonomija ne bude minimalno 500 km, to je sve qrac.
Te
TechExpert
27.12.2017.
Odustani
Ovaj auto je bezveze, kosta 285 tisuca, a ne dobijes nista! Zato sam ja rezervirao Tesla Model 3 za 44 tisuce dolara (oko 273 tisuce kuna), domet 500km, punjenj
e ispod sat vremena, ubrzanje 0-100 je oko 4.8 sec, imat cu najvecu mrezu punjaca u Europi i zaista ne znam da li se za te novce moze kupiti nesto bolje. Sa mercedesom sam presao oko 450 tisuca km za 10 godina, kad izracunam da sam trosio oko 80 lipa po kilometru ispadne me oko 400 tisuca kuna samo za gorivo! Da ni ne nabrajam troskove servisa za benzinske i dizelske aute koji su uzas nakon takve kilometraze, plus ulja i filteri, plus filteri goriva i razno razne gluposti. Sa Modelom 3 toga nema! Mogu komotno reci da ce Model 3 biti san snova, stize kroz 5 mjeseci pa cemo vidjeti...
Prikaži još ↓
pollo
27.12.2017.
Odustani
Od Rijeke do Zagreba i nazad (a putuješ sigurno svaki dan) potrošiš 300 kn benzina dok te ovaj ne košta ništa, tako da možeš slobodno prošetati gradom i sa tim
novcem ručati dok se akumulator ne napuni.
Prikaži još ↓
ba
barbaboro
27.12.2017.
Odustani
TechExpert, kažeš: "imat cu najvecu mrezu punjaca u Europi...", pa da li to, po tvojim riječima znači da će ta "mreža punjača" biti samo za modele Tesla, ili za
sve električne automobile? Inače.... bravo, zavidim ti.....
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
27.12.2017.
Odustani
Pa to je samo za modele Tesla, zato kazem, glupo je uopce uzimati u obzir druge proizvodjace u ovom trenutku jer nitko od njih nema razvijenu infrastrukturu kao
Tesla, niti su u pola impresivni kao njihovi automobili. Taj auto za 273 tisuce uopce nije skup kad se uzme sto se sve dobiva i koliko se ustedi na odrzavanjima, servisima i gorivu!
Prikaži još ↓
ba
barbaboro
27.12.2017.
Odustani
ma OK za auto, ali nije mi jasno za tu mrežu punjača. Kao da se kaže "benzinska crpka samo za Citroene" (???). Zašto ti punjači nisu za sve automobile, zar nisu
priključci standardni, ili nisu još?
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
27.12.2017.
Odustani
A zasto bi Tesla ulagala svoje novce u svoje punjace i davala ih drugima na koristenje? Pa nisu skrenuli s uma!
ba
barbaboro
27.12.2017.
Odustani
ma nije stvar u tome. Stvar je da bi sve punionice (punjači) trebali biti standardizirani. Ako, danas-sutra, svaka auto kuća bude gradila punionice samo za svoj
e modele.... jebeš ti to. Uostalom, Tesla bi mogla naplaćivati ne-Teslinim elektroautomobilima.
Prikaži još ↓
bi
bilobrdo
27.12.2017.
Odustani
ma bar 800-1000 km da je autonomija, ili 500 al da se baterija napuni za pola sata.. ali to je već sf
Te
TechExpert
27.12.2017.
Odustani
Stvar je u tome da drzave nisu imale novce niti su htjele ulagati u infrastrukturu javnih punionica, pa su kompanije poput Tesle morale same izgraditi svoje! Na
ravno da Teslu mozes prikljuciti na bilo koji javni punjac, u Norveskoj mimo Teslinih punjaca, postoje tisuce javnih univerzalnih punionica na koje se prikljucuje bilo koji auto, no ako npr. Hrvatska nece graditi javne punionice, a primjerice BMW ili Mercedes hoce prodavati elektricni auto u Hrvatskoj, onda ce oni morati izraditi mrezu punjaca za svoje aute! Tesli se ne isplati davati svoje punjace zbog toga sto su i ovako vec redovi na nekim punjacima i ima ih jako malo s obzirom da ce prodavati po par milijuna Tesli u buducnosti, a drugo naravno da ces prije kupiti elektricnu Teslu nego elektricni BMW ako znas da ta Tesla ima puno vise punionica diljem Europe i svijeta.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
27.12.2017.
Odustani
Do 2020 sve Tesle ce imati autonomiju oko 800km, punjenje oko pola sata!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .