"Kapo makine" u dogovoru s barbom (kapetanom) a ponekad čak i bez njega, može tijekom trajanja ugovora na "bunkeru", tj. na pogonskom gorivu, a u dogovoru s radnikom koji neposredno opskrbljuje (puni) brod gorivom, zaraditi više od svih plaća tijekom cijelog ugovora. To je jako česta praksa, i stoga sam apsolutno uvjeren (iako naravno nemam nikakvih dokaza) da je to i ovdje bio slučaj.
sailor
13.6.2017.
Odustani
barbaboro, jel ti to iz vlastitog iskustva ili su ti pričali???
ba
barbaboro
13.6.2017.
Odustani
ne, nažalost, ali imam par prijatelja i poznanika, pomoraca, pa su mi oni to pričali. Jedan je bio (a i još je) kapo makine, pa mi se čak i hvalio time, rekavši
: "Ma jebeš plaću, plovio bih ja na tom brodu i na toj kompaniji, i bez plaće." Naime, to nije moguće baš na svakom brodu, a pogotovo ne na svakoj liniji. U "banana državama" je to kudikamo lakše, dok jedan Nijemac, Englez, itd. (koji puni brod gorivom), neće baš tako lako pristati na takav "deal"
Prikaži još ↓
sailor
13.6.2017.
Odustani
barbaboro, može se nešto muljat na brodovima od 60 000DW i više. Ovo je supplier od 2113DW i maximalni kapacitet bunkera mu je 825m3, skupit 104m3 goriva viška
(12,5%) ili prikazat toliki manjak, pa još i to prodat je praktički nemoguće. Kad skineš 100 tona s broda od 70 m vidi se iz aviona koliko mu se smanjio gaz. Sama činjenica da je to prijavio član posade daje prilog sumnji.
Prikaži još ↓
ba
barbaboro
13.6.2017.
Odustani
slažem se...., ali pohlepa učini svoje, pa ne paziš na mjeru.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .