koja to mora biti stravična smrt.... živ goriš prikliješten u autu, a ne možeš ništa učiniti, da bi si pomogao.... Ni najgorem neprijatelju to ne bih poželio.
ic
ichbin2
22.11.2020.
Odustani
to se točno mom frendu desilo 93 kad ga je policija ganjala a on se fičom zatuko i priklještenih nogu zgoril u njemu
milicioner
22.11.2020.
Odustani
zato treba imati dizelski auto. On se ne može na taj način zapaliti.
Hiroo_Onoda
22.11.2020.
Odustani
Želim vjerovati da nisu bili pri svijesti dok ih je gutao plamen.
Hiroo_Onoda
22.11.2020.
Odustani
ichbin2, fićo je je imao rezervoar goriva ispod prednje haube pa bi se moglo reći da je rezervoar bio u vozačevom krilu. U frontalki sa fićom vozač i suvozač ni
su imali nikakvu šansu ostati živi obzirom da ih je od objekta udara dijelio jedino rezervoar i nešto malo lima.
Prikaži još ↓
ic
ichbin2
22.11.2020.
Odustani
pa znam kak je sklopljen
najiram 10
22.11.2020.
Odustani
svi luduju po cestama u evropskom smeću od reciklirane plastike i na napuhavanje...današnji&n
bsp; auti su mrtvački sanduci i krematiriji na kotaćima....
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
22.11.2020.
Odustani
Onda si star kao ja (šala). Usput - fićeka si mogao popraviti nasred ceste. Kad sam sa svojim išao u Trst vozio sam sa sobom zamalo pola motora u dijelovima + k
ilo ključ + sav ostali mehaničarski alat. Na granici su mislili da švercam dijelove.
Prikaži još ↓
najiram 10
22.11.2020.
Odustani
sin mi radi u tvornici automobila...veli kad ga pobolšaju inda izbace 50 šarafa i
umjesto njih staveplastične tiple...a lim stanje pa da bude čvršći iznutra lijepe papit...auto postaje lakši u nesigurniji...si mi veli da treba trežiti stare čvrste i očuvane aute...radi težina troše manje ali su sto posto bolji i siburniji čvrći i ugodniji za vožnju...
Prikaži još ↓
milicioner
22.11.2020.
Odustani
Hiroo, baš tako. I ja sam ga imao, i znao sam ga nasred ceste popraviti, iako sam bio totalni analfabeta za auto-mehaniku. No, i istini za volju, nije se često
kvario, ni govora! Jednom me "iznevjerio", kad sam putovao prema Ljubljani, ali, kako rekoh, bila je djećja igra popraviti ga, pa sam ubrzo i nastavio put. Mana su mu bili tzv. "gumi gelenderi" na kotačima, pa ako si prebrzo startao, znali su se unutarnju zupci u tim gumigelenderima izlizati, pa bi osovina (tj. poluosovina) vrtila u prazno. Ali, i to promijeniti bila je šala.... iako bi se prilično isprljao. A na današnjim autima ni žaruljicu ne možeš sam promijenit, moraš rastaviti pola auta. Namjerno je tako, da moraš u servis
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .