Problem je što se uči mnoštvo stvari koje su nebitne, ne gleda se stvarna potrebat današnjeg svijeta A te programe uglavnom prave stari prdeži s fakulteta koji nemaju nikakvih veza za školama i sve te svoje teorije provjeravaju u labaratorijskim uvjetima, tj. na faukultetima bez ulaska u školu, ili ako odu u školu onda su to razredi s kontroliranim uvjetima, ne prava atmosfera koja je u 95% škola. Od učiteljske profesije smo stvorili to da se većina učitelja boji dati loše ocjene. Zašto da se boje hoće li im upasti ljutiti roditelj ili će im poslati inspekciju da od njih prave budale jer će im srušiti ocjenu bez obzira koliko ona bila opravdana i potkrijepljena dokazima. Samo se sjetite onih slučajeva u Zagrebu gdje je inspekcija porušila sve one ocjene i ono dvoje učenika za koje se više ne zna ni u koji razred idu. Uništili ste učitelje, boje se djece, boje se roditelja, boje se inspekcija, boje se... Zašto se moraju neke stvari učiti u osnovnoj školi, ne moraju svi sve znati, naučite ih samo osnovama u osnovnoj školi, a onda neka kasnije uče u srednjoj/fakultetu ono što će im biti vezano za profesiju. Zašto da kuhar ide učiti korjenovanje, ili fizičar da ide pamtiti godine kada je i tko izdao prve novine na hrvatskom jeziku. Prestanite od djece praviti invalide i podilaziti im, davati im sva prava bez obaveza, naučite ih da se u školu dođe naučiti nešto, a ne zabavljati. Smanjite im gradivo, neka u školi uče, ali da onda imaju vremena zabaviti se izvan škole.
Jakiro
11.7.2019.
Odustani
I samo za kraj, ovo je samo hrpa stvari koje su mi došle u ovom trenutku i zato je poruka dosta tematski ne povezana i raštrkana. Ima tu još toga za napisati, a
li stvarno nemam više volje. Sve te stvari koje sam napisao su dovele do ovoga, a biti će sve gore i gore, jer nema tu reforme, ova ''Škola za život'' je još veće sranje i nema tu R od reforme. Biti će sve gori i gori rezultati.
Prikaži još ↓
tina096
11.7.2019.
Odustani
Današnji roditelji nisu normalni, doslovce se ponašaju kao da oni idu u školu, a ne djeca. I svako dijete mora ići u gimnaziju inače im je život uništen, haha,
strašno.
Prikaži još ↓
Gi
Gina.g
11.7.2019.
Odustani
Bolesna je postala opsesija prosjekom 5.0, utrkivanje za upad na fakultet. Kao da je sramotno ići u strukovnu školu ili loše napisati maturu. Bolesno ambiciozni
roditelji uništavaju svoju djecu, a obrazovni sustav je tragičan.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
11.7.2019.
Odustani
Učenje nebitnih stvari i je svrha obrazovnog sustava, jer onaj koji se tijekom 12 ili više godina obrazovanja nije zapitao : Zašto učim nebitne stvari? , sutra
se neće zapitati : Zašto plaćam ove parafiskalne namete? i slično.
Prikaži još ↓
Ce
Cogito_ergo_sum
11.7.2019.
Odustani
Iz perspektive ovogodišnjeg maturanta moram reći da se u potpunosti slažem sa svima vama. Dakako, slažem se i s time da je naš sustav potpuni promašaj jer nas n
i na koji način ne priprema za ono što nas čeka nakon našeg obrazovanja, trajalo ono 8, 11, 12 ili koliko već godina. Ja, kao gimnazijalac, nakon 12 godina u školskoj klupi znam u kojoj je šumi potpisana kapitulacija Njemačke nakon Prvog svjetskog rata i znam da je Mendel utemeljitelj genetike i niz drugih stvari od kojih gotovo da i nemam koristi, osim proširenja svojeg znanja. I nemam ništa protiv toga, drago mi je da sam upoznat s time, drago mi je da imam poprilično širok spektar znanja, ali kad se podvuče crta nitko te ne pita za to. Nažalost, prije nekog oštroumnog, marljivog i uspješnog učenika, u pravome će životu uspjeti neki tatin sin ili osoba s, u hrvatskoj najvrednijim listom papira, članskom iskaznicom. E za ovo prosvjeta nije pripremila nas mlade, a ono što je najgore nije ni nas pripremila kako se snaći u takvom društvu, nego nas se konstantno bombardiralo sa činjenicama kako je to bilo nekad. Da, bitno je poznavati povijest, ,,historia est magistra vitae'', ali ako nas je povijest nešto naučila, naučila nas je da ništa nismo naučili iz povijesti. Slažem se, opća kultura trebala bi se poznavati, pogotovo bi jedan gimnazijalac trebao baratati barem osnovnim pojmovima, no premalo se radi na upućivanju u život kod svih obrazovnih programa, a ne samo kod gimnazije.
Prikaži još ↓
Ce
Cogito_ergo_sum
11.7.2019.
Odustani
Što se pak ambicioznih roditelja tiče mogu vam reći da je situacija i više nego alarmantna.Naime, moj je smjer upisalo nekoliko učenika koji su osnovnu školu pr
olazili s nategnutim četvorkama, trojkama, a mislim da je bilo i dvojki. Bilo je tu i odlikaša, no ne onoliko, koliko priliči jednom gimnazijskom razredu. Naravno, dvojke nisu završile prvu godinu. Ovi ostali nekako su gurali, ali naravno uz mamine i tatine česte posjete profesorima i ravnatelju. Također, imam i slučaj u obitelji, gdje roditelji guraju svoju djecu u gimnaziju jer ,,neće moje dijete šišati ili radi na blagajni u konzumu''. I sad ko je tu lud, djeca ili roditelji. Možda jesam zelen sa svojih 19 godina, ali neke stvari polako shvaćam. Ako će tako razmišljati svi, tko će ona raditi na baušteli ili u konzumu? Ne, ne smatram trogodišnje škole manje vrijednima, ne smatram ,,obične'' radnike manje vrijednima, dapače često im se i divim, ali nije svatko za sve i to se najbolje zrcali u rezultatima mature. Maturanti koji su pali nisu glupi, već lijeni, lijeni za ono što su odabrali jer to nije njihov đir. Nemaju naviku učiti jer nikad nisu trebali. Profesori su ovdje najmanje krivi jer oni prava gotovo da i nemaju. Matura ko matura nije bila ništa posebno teška. Bila je teška za ostvarit uspjeh iznad 90%, ali da je bila teška za proći to mogu reći samo oni koji nisu prstom mrdnuli 4 godine.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .