OK, neka dobijem 40% subvencije...vozilo ne el. pogon je još uvijek preskupo u odnosu na vozila s benzinskim ili diesel motorima u istoj kategoriji. Neki će pomisliti kako se tada štedi na gorivu...servisima...ali su zaboravili na cijenu izmjene baterija u el. sklopova koji su također podložni kvarovima i dotrajalosti, i koliko to košta, jel se nerko raspitao ??? I ne zaboravite razmisliti kome ćete takav automobil nakon 4 - 5 godina prodati ??? Da ne spominjem ograničenost putovanja...koliko god vam se negdje žuri ne možete prijeći više od 300-400 km bez velike pauze dok se ne napune baterije, a za vrijeme čekanja dok se baterije napune ćete sigurno sjediti u vozilu...malo morgen, sjediti ćete u kafiću i potrošiti više nego bi vas koštalo gorivo....
ha
haringa009
03.6.2021.
Odustani
Tako je no za drugo vozilo u obitelju odnosno za gradsko vozilo sada stize cijeli spektar razlicitih jeftinih modela koji imaju domet do 200km prva je dacia spr
ing koja kosta 100k i sa subvencijom ne kosta skoro nista
Prikaži još ↓
co
cokvoke
03.6.2021.
Odustani
Za gradske da, za auto kojim negdje putujemo je pušiona..
NenadZG
04.6.2021.
Odustani
Baterija od Toyote CH-R hybrid košta 15.000.00 kuna (podatak iz Toyote). Veći je problem automatski mjenjač koji kad krepa je skup za popraviti, a svi hybridi i
stujići imaju automatske mjenjače. Ujedno tu je i problem punjenja vozila ukoliko je strujić ili plug ih hybrid.
Prikaži još ↓
NenadZG
04.6.2021.
Odustani
100.000 kuna nije ništa i subvencija je 10.000 kuna.
wooly
04.6.2021.
Odustani
Dobiš 40 posto do najviše 70 000 kn.Inače vozim benzince i dizele s 8 cilindara al sam za posal kupil par kangoa na struju i putnički kombi Opel .Uštede su ogr
omne tak da za posal ima velikih pluseva.Kaj je rekal gore čovijek ima Dacia il recimo Tvingo za relativno male novce pa i ono kaj se ne voze puno mogu fino uštedit.
Prikaži još ↓
co
cokvoke
04.6.2021.
Odustani
wooly; Slažem se...ali gore sam govorio o vozilima iste ili bar slične kategorije. Usporedi trošak nabave i ordžavanja te goriva tih vozila pa izračunaj isplati
vost, i nemoj zaboraviti stavku prodaje takvoga vozila za koju godinu..Ja vjerujem da će kroz relativno kratko vrijeme biti sve više el. vozila i također vjerujem da će im i nabavne cijene padati, ali do tada....????
Prikaži još ↓
wooly
04.6.2021.
Odustani
Tu je matematika jednostavna ak se puno voziš to je jako isplativa opcija a tko se ne vozi puno npr manje od 100km dnevno diesel ili plin su opcije za uštedu.S
vremenom bu i baterije bile jeftinije pa priča ima smisla.Kak sam več napisal imam nekoliko Kangoa i jedng Opel putničkog kombija za djelatnike i uštede su ogromne.
Prikaži još ↓
NenadZG
07.6.2021.
Odustani
#wooly Gdje ih punite? Da li ste izračunali, ukoliko imate punjače u firmi, koliko Vas košta sam punjač, kWh i paušal koji plačate mjesećno za svaki punjač kad
bi imali jedan automobil i jedan punjač?
Prikaži još ↓
wooly
07.6.2021.
Odustani
Nenad Zg ,ugradil sam fotonaponske panele tak da mi je punjenje bukvalno besplatno.Kad se puni na kučnoj utičnici prek noči 100 km košta cca 8 do 10 kn.Paušal z
a punjače tak i tak nebi plačal jel aute punim u hali pa računa plačam mijesečno po potrešnji kao poslovni korisnik.Uglavnom Kango diesel ma 100 km troši oko 7 l pa izračunaj.Još jednom velim prava ušteda se osijeti lad se dnevno dela više od 100km a kak moji auti u prosjeku pređu i blizu 300 ja sam se preporodil.
Prikaži još ↓
NenadZG
08.6.2021.
Odustani
Tražim nekoga tko je ugradio 11 kW punjač i da fakat napiše koliko mu se povećao paušal. Sam kWh nije toliko bitan, jer ovisi o tome koliko se voziš. Dakle, baš
nitko ne želi to napisati, kao da namjerno kriju ili ih nije briga kad kupe aute od +300.000 kuna.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .