Škola grofa Janka Draškovića u Zagrebu dobila je odbijenicu Ministarstva znanosti i obrazovanja na zahtjev da razred djece s teškoćama podijeli na dva odjeljenja, kako se njih sedmero ne bi stiskalo u tijesnoj učionici
Država se odnosi prema djeci s teškoćama kao prema inventaru
U Hrvatskoj je oko 25 tisuća djece s teškoćama u razvoju, koja idu u osnovnu školu, njih još oko 5000 upisano je u srednje škole. Ukupno, ta djeca čine gotovo sedam posto ukupnog broja učenika u državi, nimalo zanemariv broj. Pohađaju nastavu prema posebnim programima, ako škola za to ima uvjete, ili ih se uključuje u redovitu nastavu pa dobiju asistenta ili ne, i to je lutrija. Kako sustav, međutim, tretira tu djecu? Tako što njih sedmero na sedam sati dnevno stavi u učionicu od 22 kvadrata, zajedno s nastavnikom, najmanje jednim asistentom, čitavim inventarom, sklopljenim ležajem nužnim toj djeci za odmor, koji se, međutim, nema gdje rasklopiti...