Čak osobno mislim da nije problem u udomljavanju gay parova. Problem je što stotine i stotine, ako ne i tisuće hetero parova čekaju da dobiju odobrenje za usvajanje, dakle, ljudi ne fali koji bi usvojili djecu. Problem, onaj iskonski je u tome što gay parovi bi vrlo vjerovatno bili povlašteni pri posvajanju, a sve je to dio ove nove propagande novog svjetskog poretka. Dakle, ne, ljudi ne fali, nego se odugovlači, jer se djeci ne želi omogućiti da imaju normalnu obitelj. To nije više "moderno i progresivno".
Dk
Deaktivirani korisnik
10.12.2018.
Odustani
Da. Pogodio si bit problema.
Stručnjak za sve
10.12.2018.
Odustani
po cemu bi imali prednost? To je samo izmisljanje. Oni bi trebali imat mogucnost stat u red kao i ostali, bez prednosti. Ikakve.
Kr
Kristijan412
10.12.2018.
Odustani
Imali bi prednost, jer su agresivni u svojoj propagandi. Čim im kažeš "NE", odmah te razapnu i oni i mediji i lijevi faktardi. Automatski si ustaša, klerofašist
, katoliban, neonacist, antisemit, ksenofob, homofob, i tako dalje. Polako ali sigurno gaze i napreduju. Nažalost, nitko da to zaustavi.
Prikaži još ↓
faithless
10.12.2018.
Odustani
Kad homoseksualci kazes ne najednom si homofob, a sto će hetero par reci kad mu netko kaze ne? Nema izvlačenja ne volis hetero seksualce, ovo vam je sve istanbu
lska konvencija donijela, ne sjećam se da je puno njihovog kmecanja bilo prije nje
Prikaži još ↓
Le
Leonorfi
10.12.2018.
Odustani
Problem su naši zakoni i rodijački običaji. Udomljavanje i posvajanje nije isto, a hetero parovi većinom žele bebe ili mlađu djecu. Ovi nemaju ništa protiv roms
kog djeteta, starijeg, pa čak nisu problem ni poteškoće u razvoju.
Prikaži još ↓
va
_vatrogasac_
10.12.2018.
Odustani
Imali bi prednost itekako jer se znaju nametnut a homoseksualnost im je odličan izgovor, jer ako malo duže budu čekali odmah je diskriminacija zato jer su gay,
odmah u novine itd, itd...
Prikaži još ↓
Stručnjak za sve
10.12.2018.
Odustani
sitnozubi, i oni bi morali placati umjetnu oplodnju...nema tu razlike. Instanbulska nema veze sa posvajanjem djece od strane homoseksualnih parova, ocito. A u s
lucaju da se izvlace na tu kartu, i da traze prednost(sto je pomalo nategnuto, i vise mi izgleda kao pokusaj ubacivanja argumenta koji se jos nije dogodio, a "mogao bi") ja bi to osudio, jer nije u redu da itko ostvaruje prednost na temelju svoje seksualnosti.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.12.2018.
Odustani
a bilo bi jos bolje kad bi drzava podrzavala i pomagala socijalne slucajeve (odgojem, posao, zdravstvena skrb) tako da sami bioloski roditelji su u stanju sami
odgojiti vlastitu djecu.
Prikaži još ↓
Stručnjak za sve
10.12.2018.
Odustani
neki roditelji jednostavno ne zele djecu, pa ih se odreknu, a mislim da nije u redu, i da je ustvari jako sebicno, radat dijete za koje znas da ne mozes othrani
t bez pomoci drzave.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.12.2018.
Odustani
slazem se strucnjak. ali i opet smatram da bi i zajednica i drzava mogla pokazati socijalniju stranu lica. znas onu: da bi se odgojilo dijete potrebno je cijelo
selo. i slazem se sa time. nekim ljudima je potrebna ponekad pomoc (ne ,ne financijska). jer, kako god okrenes, istinska zelja svakog djeteta je da je kod vlastitih roditelja pa bi trebali i pomoci u tome. mislim da bi kao drustvo bili sretniji.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .