Preskupe igračke čija proizvodnja daleko od ekološke, energija se proizvodi zagađujući okolinu i već po primjeru Njemačke skuplja struja neko dizel. I sad izračunate koliko bi bilo opterećenje mreže u gradu kad se par tisuća spoje na punjače. Slijedeći problem servisi koji nisu prilagođeni za servisiranje, čak ni ovlašteni. Kilometraža je smijurija, nitko ne kaže koliko zima i grijanje utječe na trajanje i kilometražu. U startu košta duplo više i kad garancija prođe vrijednost pada na cijenu reciklaže jer tko će kupovati rabljeni sa starim baterijama bez garancije. Sve mi se čini da jedini profit tu imaju proizvođači i banke sa kreditima da oderu raju. Ne znam zašto ako već žele ekologiju ne razvijaju pogona sa vodikom. Ah da, onda ovo nabrojano ne bi mogli naplatiti. Ovce su tu za šišanje, a novinari plaćeni da lažu i uvjeravaju kako su električni automobili budućnost.
Dk
Deaktivirani korisnik
18.1.2021.
Odustani
E da i uzmimo primjer, putujemo od ZG do ST npr... Koliko puta ćemo stati na punjenje? 3-4 puta? Ma nije stajanje problem jer ionako stanemo na kavu, ručak, već
u tome gdje će se puniti, već ovako na odmorištima jedva nađeš mjesto za parkiranje a gdje će onda biti punjači???? Zamislite tu gužvu i opterećenja mreže. Jednostavno nema logike ni prednosti.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .