U sklopu edukacija Poslovni uzlet grada Ludbrega Tajana Kesić Šapić, direktorica Sektora za industriju GK otkriva "Što najviše muči male i srednje poduzetnike"
Doznajte koje nove usluge ima Hrvatska gospodarska komora
Hrvatska gospodarska komora zastupa, promiče i štiti gospodarske interese svojih članica u zemlji i inozemstvu te predstavlja pouzdan izvor informacija svim hrvatskim tvrtkama i njihovim inozemnim partnerima.
Pruža poslovne informacije, usluge i stoji na raspolaganju svim poslovnim subjektima. Svaka članica Komore pripada udruženju prema registriranoj djelatnosti ili zajednicama koje povezuju više struka.
Nudi niz informacija o važećem zakonodavstvu i pratećim regulativama iz područja gospodarstva i investicija, o kretanju tržišta i gospodarskom stanju u RH, o koracima potrebnim za započinjanje poduzetničke djelatnosti, o izvorima financiranja i postojećim poticajima na nacionalnom i lokalnom nivou.
Pruža podršku pri pronalasku i povezivanju s domaćim i stranim partnerima, ulagača s nositeljima projekata, pri komunikaciji s nadležnim institucijama na nacionalnom i lokalnom nivou.
U sklopu besplatnih edukacija, Poslovni uzlet grada Ludbrega, Tajana Kesić Šapić, direktorica Sektora za industriju Hrvatske gospodarske komore održat će predavanje na temu „Što najviše muči male i srednje poduzetnike?" trećeg rujna u Pučkom otvorenom učilištu Ludbreg (Trg Svetog Trojstva 19).
Iako su predavanja besplatna, nužno je napraviti on-line prijavu jer je broj mjesta ograničen, a popis svih predavanja možete pogledati ovdje.
Na edukaciji ćete moći saznati sve o:
Problemima koji muče poduzetnike
Najveći problem koji muči većinu poduzetnika je financiranje, nelikvidnost, problemi s oporezivanjima, klasifikacija djelatnosti, plasmani roba na tržište, naplata potraživanja, nedostatna promocija proizvođača na domaćem i ino tržištu i birokracija.
Novim uslugama HGK
Kako bi se umanjili problemi uvedene su nove usluge, a jedna od njih je Poduzetnik izvoznik koja pruža potporu tvrtkama u internacionalizaciji poslovanja. Prilagođena je individualnim zahtjevima i konkretnim potrebama pojedinačnih tvrtki.
Cilj ove usluge je promptno odgovoriti na zahtjeve izvoznika i kreirati nove oblike potpore na tržištima koja tvrtke ocjenjuju interesantnima te definirati strateški važna tržišta za članice HGK.
Tenderi.hgk.hr je usluga osmišljena s ciljem da se svim tvrtkama članicama olakša i automatizira pristup dostupnim informacijama o konkretnim poslovnim prilikama na inozemnim tržištima.
Usluga Mobilni timovi - „Komora pred Vašim vratima” proaktivnim i direktnim pristupom pruža pomoć članicama u poslovanju , a uslugom Moj EU vaučer HGK prvi puta dodjeljuje izravnu financijsku pomoć za izradu aplikacije na EU natječaje.
Reakcijama korisnika
Za uspješno poslovanje bitno je održavati dobar odnos s klijentima. Oni su najvažniji jer su odraz vašeg poslovanja. Koliko često komunicirate s klijentima također je jedna od važnijih karakteristika.
Tajana Kesić Šapić istaknula je kako im se klijenti često obraćaju. Samo u 2014. godini HGK bilježi: 14.986 dokumentiranih odgovora na upite članica, 56.810 dokumenata izdanih temeljem javnih ovlasti, 2.352.392 upita u Bazu registra poslovnih subjekata, 236 publikacija, 1.282.814 posjeta internetske stranice HGK iz 139 zemalja, održane edukacije za 23.446 poduzetnika, 191 sajam sa 3.666 sudionika, 135 poslovnih delegacija sa 1.419 sudionika.
Više o projektu Poslovni uzlet možete pročitati ovdje
Dođite i unaprijedite vaše znanje!
Objavili karte: Evo kad dolazi novi snijeg. Bit će i do 25 cm
KVIZ Možete li prepoznati ove države po obliku teritorija? Tek rijetki će imati 100 % točnih!
FOTO Božić na plaži: Wahlbergu se nazirala 'alatka', a njegova supruga očarala je u tangicama