Ili kada ti dođe potrošač svaki puta nakon par mjeseci reklamirati isti proizvod jer mu prijašnji ne valja pa bi isti ali naravno glanc novi, gdje su prava prodavača??
Dk
Deaktivirani korisnik
22.1.2018.
Odustani
bravo za komentar - to meni rade kupci - ne stalno ali mogu reći da nije ni rijetkost
Jozo iz Sinja
22.1.2018.
Odustani
Drugi put se zamjena ne mora odobrit buduci je kupac vec mijenjao proizvod kojim nije bio zadovoljan te svjesno ulazi u rizik...
Ma
MaryM1973
23.1.2018.
Odustani
Imate li od tog ikakve štete... hoće li vas nešto to koštati... vi radite svoj posao a potrošači neće dobiti ono na što nemaju pravo.. mada u većini slučajeva n
e dobiju zbog neinformiranog prodavača...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .