Pa neznam šta bi mu reko..i ja bi na njegovom mistu napravio isto! Grijat klupu Pedru(gospodin promašaj) i Sanchezu nema smisla. Villa je za klasu bolji od obojice i logično da nije zadovoljan!
bl
blaugrana1899
03.2.2013.
Odustani
Pedro je dobar, u zadnje vrijeme je popravio formu. Ok, promašaj protiv Reala je bio katastrofa, ali može se svakome dogodit, ja sam itekako zadvoljan s Pedrom.
Jedino mi nije jasno kako Alexis u ovakvoj formi može biti ispred Ville. Ja se nadam da večeras starta MVP u napadu.
Prikaži još ↓
Ic
Ivan cro_1
03.2.2013.
Odustani
nije Pedru promašaj protiv Real prvi takav. događa se to njemu više puta. previše on lopti potroši da bi bio ispred Ville,pogotvo u težim utakmicama kao protiv
Reala. Villa manje komplicira i ubojiti je od Pedra,često puca iz prve što mi se sviđa jer Barca nema takvih igrača. bez obzira što kod Barce mogu svi zabiti,ako ode Villa triba dovesti dobrog vrsnog golgetera. da su imali takvog ne bi se dogodio slučaj "autobus" i Inter(bunker) i ne bi Real uvik izvlačio pozitivan rezultat iz nikakve igre. triba neko komu ne triba puno prilika da zabije,zasad je taj Villa a nedaju mu igrat...
Prikaži još ↓
z1
z1h3r
03.2.2013.
Odustani
Villa igra na suprotnoj strani od Pedra! Posto je Barca promjenila nacin igre, nema vise mjesta za Villu. Barca sad igra u napadu sa Iniestom na lijevoj strani
dok je Fabregas vezni!
Prikaži još ↓
bl
blaugrana1899
03.2.2013.
Odustani
da, upravo to je jedan od razloga zašto ne igra Villa. Svi veznjaci su u formi, pogotovo Cesc koji u ovakvoj formi mora imati mjesto u ekipi, onda Iniesta ide n
a lijevo krilo. Što se tiče Pedra, @Ivane - ja se nebi složio s tobom u tome. Pedro je odličan igrač, puno radi za ekipu, u zadnje vrijeme je zabio i dosta golova. Na početku sezone nije bio u formi ali je sad odličan i diže se. On je definitivno zaslužio mjesto u početnom sastavu, a sigurno nije prosječan igrač kad je evo već 5 godina u Barci, zabio je puno važnih golova u finalima, postaje standardan i u reprezentaciji. Samo mi nije jasno kako Alexis ima mjesto ispred Ville, čak i kad su obojica na klupi.
Prikaži još ↓
Ic
Ivan cro_1
03.2.2013.
Odustani
a šta misliš zašto je Barca promjenila način igre? Iniesta od početka karijere igra u veznom redu na lijevoj strani,točnije od odlaska Ronaldinha. da oni hoće V
illu u sastavu igro bi on ispred Inieste kao i prije. uostalom Barca se nikad ne drži strogo rasporeda,Iniesta se može kretati kud želi.
Prikaži još ↓
Ic
Ivan cro_1
03.2.2013.
Odustani
blaugrana slažem se da Pedro dosta radi za ekipu,izvlači se na 30ak metara,nudi se da odigra dupli,odvlači igrača i sve to..ok. al Barci se ispotavilo dosta put
a da im je falio klasični golgeter,a Villa je u tome ispred ove dvojice. i ja kad sam vidio preotiv Reala da ulazi Sanchez a ne Villa osto sam bez rječi. mogu mislit kako je onda Villi.
Prikaži još ↓
bl
blaugrana1899
03.2.2013.
Odustani
@Ivan - pa igra od početka karijere u veznom redu, ali sad igra na poziciji krilnog napadača, to što se on više vraća u sredinu je druga stvar, ali ono bitno je
da su trenutno i Cesc i Iniesta u životnoj formi i obadvojica moraju biti u ekipi i tu se gubi jedno mjesto na toj poziciji lijevog krila jer to pokriva trenutno Iniesta koji je prije bio u sredini na mjestu Cesca. Ja to razumijem, pa mislim pogledaj statistiku Cesca ove sezone i reci kako bi njega netko mogao staviti na klupu? ista stvar i sa Iniestom. Nažlost po Villu trenutno je tako, i meni je također žao što ne dobiva više prilika, nadam se da večeras starta jer mislim da će trener odmarati nekog od trojca Iniesta-Fabregas-Xavi. I da, slažem se u vezi utakmice protiv Reala, zato baš i kažem da me stvarno čudi kako Alexis može biti ispred Ville, totalno sam se začudio kad sam vidio da protiv Reala ulazi Alexis, a ne Villa.
Prikaži još ↓
ante10
03.2.2013.
Odustani
Gledam Barcinu svaku utakmicu, Pedro mu nije nikakva konkurencija jer igra na desnoj strani, dok je Villa lijevo ili eventualno u sredini...konkurencija mu je I
niesta, jer Cesc igra veznjaka, ali za ovakvog napadača mora bit mjesta u prvih 11 :(
Prikaži još ↓
bl
blaugrana1899
03.2.2013.
Odustani
i btw. možete li obrazložiti u čemu se ne slažete sa mnom? vi vjerojatno mislite da ja diskreditiram Villu, ali to nije tako, on mi je jedan od najdražih igrača
. Ja sam samo branio Pedra kojeg se napada, a o Alexisu se šuti. Pedro je bio tu kad su napad činili Villa-Messi-Pedro i kad se osvojilo sve što se moglo osvojiti. Dakle nije problem u Pedru koj usput igra na drugoj poziciji, odnosno na desnom krilu.
Prikaži još ↓
Ic
Ivan cro_1
03.2.2013.
Odustani
ne napadam ja Pedra..ja smatram(kako sam i napiso) da triba biti ispred obojice. i naravno da za to nije glavni krivac Pedro. trener je taj koji mu triba naći m
jesto. ne mora Villa nužno ni igrato na ljevoj strani. može s ljeva na desno Iniesta-Villa-Messi. meni osobno je bio draži satsav kad je messi igro lijevo krilo.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .