Šta ti dimnjačar rade onda. Ja imam centralno grijanje i fasadni dimnjak. Kuca mi nema dimnjak na krovu. I redovito dolaze uzet 80 kn. Kao nešto mjeri. A kad se dogode sranja tko je onda kriv
kavasaki74
21.11.2019.
Odustani
dimnjačar (što sama rijec kaze) odgovara za dimnjak, a ovdje u članku kazu da je curilo na plinskoj instalaciji........dimnjačar nije zaduzen za instalacije !!!
aj
ajetodoo
21.11.2019.
Odustani
Kavasaki, nije plin curio iz instalacije, jer bi se to osjetilo. Plin je " obojen" nekim smradom, koji nije osnovni sastojak, ali služi da ga se može nanjušiti.
Inače, ljudi su umrli od ugljičnog monoksida(CO), produkt lošeg sagorijevanja, ali već godinama otkad se to dogodilo nikad nije pisalo kud je taj plin prodro u sobu. Najvjerojatnije je dimnjak oštećen nekakvim naknadnim radovima, struja ili klima, bušenjem zida, ali to ne primjeti ni majstor, a ne može to vidjeti ni dimnjačar. Žao mi je tog dečka koji je zbog nestručne istrage toliko trauma proživljavao sve ovo vrijeme. Inače, vlasnik apartmana je dužan uložiti u sigurnosnu opremu koja garantira sigurnost gostiju , dužnom pažnjom dobrog domaćina/gospodara kuće.
Prikaži još ↓
aj
ajetodoo
21.11.2019.
Odustani
STARK, protivno zdravom razumu, ali u skladu sa mafijaškim strukturama pod kapom (i šapom) gradskih vlasti, mjerenje sagorijevanja na fasadnim bojlerima data je
koncesija od strane ZG Holdinga dimnjačarskim udrugama, a ne ovlaštenim serviserima, koji zapravo servisiraju bojlere, uštimavaju sagorijevanje i znaju nešto o bojlerima za razliku od dimnjačara.
Prikaži još ↓
sw
swordfish031
21.11.2019.
Odustani
Poštovanje gospodine,
Čišćenje nema nikakve veze sa provjerom ispravnosti dimovodnih odvoda. Ukoliko je nastupilo curenje plina iz plinskog potrošača, odgovorn
a je osoba za pregled i servis trošila, također, ukoliko vlasnici nisu na vrijeme izvršili periodočni pregled i servis trošila i instalacije, isključivo su sami odgovorni. Slučaj je tragičan, ali uglavnom se događa iz osobne nemarnosti. Plin je sam po sebi opasan, te servis i pregled kada Vas košta, košta Vas upravo iz ovog razloga.
LP
Prikaži još ↓
aj
ajetodoo
21.11.2019.
Odustani
Nije nastupilo curenje plina (goriva), nego je do nesreće došlo zbog lošeg sagorijevanja, čiji je nusprodukt CO, i prodora istog u sobu. Najveći je problem, koj
i izgleda, nije riješen, kud je CO dospio u sobu. Tu već postoji građevinski problem. Koji, o tome ništa ne piše.
Prikaži još ↓
ST
STARK
21.11.2019.
Odustani
Ajeto. ..da slažem se s tobom. Plaćam i dimnjačara i servisera.
fl
flajbas
21.11.2019.
Odustani
Ti si opičen sto posto. Zašto plaćati dimnjačara ako ništa ne radi. Kakvo mjerenje, tvoje je samo da redovito servisiraš peć, a to radi serviser, a ne dimnjačar
. Meni došao dimnjačar čistiti dimnjak, a ja imam šidlov dimnjak fi 160 i centralno na plin, u dimnjaku niti prašine, a kamo li čađe. On hoće dva puta godišnje naplatiti pregled i čišćenje, a koga će boga čistiti, dimnjak ko nov. Kaže on da bi moglo biti paučine. Da, kažem ja, u tvojoj glavi. On uporan te hoće pregledati. Ja dao da pregleda i on traži novce te piše paragon blok. Ja mu ne dam novce, kažem piši otpremnicu pa mi pošalji račun i ja ću platiti kada sjedne plaća. Tako i bi, Meni stigne račun, a ja račun vratim uz obrazloženje da ne želim plaćati ono što nije urađeno. Nakon 6 mjeseci evo ga opet i kaže da nisam platio račun, a da on mora opet pregledati dimnjak. Evo, gledaj koliko ti volja, ali ja ne želim plaćati tvoje gledanje jer to mogu i sam. Od tada ga već 10 godina nema. Još da napomenem da je bojler za centralno smješten u posebnoj prostoriji (kotlovnici) te da mi plinovi ne mogu u kuću. I što će onda čistiti? Vraga staroga.
Prikaži još ↓
fl
flajbas
21.11.2019.
Odustani
ajetodoo: Imaš pravo. Zato što je monoksid ulazio u prostoriju nije kriv dimnjačar nego neispravna plinska peć, a to je trebalo prije sezone servisirati. Ljudi
obično daju instalirati peć i onda zaborave godinama da istu treba redovito servisirati. E takvi i nisu za drugo nego da se uguše.
Prikaži još ↓
fl
flajbas
21.11.2019.
Odustani
swordfish031: Plin sam po sebi uopće nije opasan kako ti tvrdiš. Opasni smo sami sebi ako ne servisiramo trošila i dimovode. Naša aljkavost je opasna i dolazi
nam glave. Trošenje plina i korištenje plinskih trošila ima svoja pravila kojih se trebamo pridržavati i sve će biti u redu.
Prikaži još ↓
aj
ajetodoo
22.11.2019.
Odustani
I dalje ostaje otvoreno pitanje, kako i kuda je CO ušao u sobu. Naravno, peć nije u sobi, već u kotlovnici. Ako ne pronađu oštećenje na dimnjaku i porozan zid,
problem nije riješen. Šta se dimnjačar tiče, zakon je takav da ga moramo pustiti da kontrolira dimnjak za plinska trošila, jer on u samom početku izdaje atest. Meni je jedini problem da dimnjačar nema šta raditi na fasadni aparatima, a zakonom su dobili tu oblast umjesto servisera. Netko je od vas spomenuo paučine. Bio sam serviser, i stvarno paučine stvaraju probleme. Ako se bojler neko vrijeme ne koristi, pauk u dimnjaku ili u žarnjaku/ roštilju napravi paučine, ili još gore, čahure sa jajašcima. Na starim bojlerima to je skrenulo plamen na sve strane i moglo napraviti veliku štetu. Noviji boljeti imaju senzore koji isti čas ugase plin ako nije protok plinova kako treba.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .