Treba zabraniti kupnju karte u busevima, nema gorega kad kupiš danima prije kartu i tražiš svoje sjedalo i na njemu sjedi neki uljez koji se sjetio sekundu prije polaska kupiti kartu, kako da ne! Ili kupi prije ili stoj, ali ne sjedaj na tuđa mjesta, isto vrijedi i za kina i sva ostala označena/ zauzeta mjesta!
Dk
Deaktivirani korisnik
20.8.2017.
Odustani
a zakaj bi bio uljez jer je kupio malo prije kartu jel je on kriv uredno platio a to kaj su prodali jedno sjedalo 5 puta to nije njegov problem a ti krivi neko
g drugog pa onda komentiraj ovakve glupe ispade
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.8.2017.
Odustani
lola pišeš gluposti!!!!!! što ako moraš hitno na put gdje da kupiš kartu ili po tvom da stojiš 500, 300 ili tko zna koliko kilometara! krivi su ovi što prodaju
kartu za sjedalo koje je već prodano.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.8.2017.
Odustani
U busu ne prodaju rezervaciju za sjedalo već samo kartu! Doživjela sam to, lik je kupio kartu, ali ne i rezervaciju pa je sjeo na moje i lijepo se morao dignuti
, ne znam što je bilo dalje s njim niti me treba zanimati. Ja kupim tjedan dana prije, on pola sata prije polaska i još se uvali na moje sjedalo, neće ići.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.8.2017.
Odustani
on je kupio kartu i moraju mu dati mjesto a ti svoju rezervaciju okači o klin da vidiš jel bi ti se ja digao sigurno nebi
Dk
Deaktivirani korisnik
20.8.2017.
Odustani
E pa on se digao i još ispričao;)
Dk
Deaktivirani korisnik
20.8.2017.
Odustani
Pa nek se sjedne gdje hoće, ali ne na moje mjesto, ne vidim problem.
bo
bobo112233
20.8.2017.
Odustani
Pravednik kada platiš rezervaciju znači platio si rezervaciju. I meni bi se ustao sa rezerviranog sjedala to mi vjeruj. Mada se ne slažem da treba zabraniti kup
ovinu karte 5 min prije, to su gluposti
Prikaži još ↓
os
osijek26
20.8.2017.
Odustani
Naravno da ceti se ljudi ustati. Jel dobro se vidi da je rezervacija za to sjedalo.
Dk
Deaktivirani korisnik
20.8.2017.
Odustani
Rezervaciju ne možeš kupiti u busu već na autobusnom kolodvoru ili u podružnici prijevoznika s kojim putuješ, nema vozač informacije o kupljenim rezervacijama v
eć samo onaj uređaj iz kojeg izlaze karte i tu onda nastaje problem. Nije meni toliko do određenog mjesta koliko do toga ako se ja sjednem negdje drugdje i mene će dignuti drugi sa svojom rezervacijom i što onda, cijeli put ići od mjesta do mjesta, a imaš kupljenu rezervaciju- glupost i bespotreban stres.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .