Zna li netko ima li privedeni ( a svima se to može dogodit ) kakva prava u policijskoj postaji ? Odgovorno tvrdim da su u stanju držat vas ( po zakonu ) 24h a bez jesti i piti i komuniciranja naravno. Da ste u zatvoru točno se zna kad je doručak, ručak i večera a bio bi red da se i javite doma. Po tome se nisu na žalost odmakli jako od bivše milicije. Zakonski imate pravo na odvjetnika no kako ako vam brane komuniciranje mobitelom ? Poseban slučaj i to je tema sama za sebe je privođenje i to smo svjedoci vrlo često bizarnih slučajeva ( gradom ) lisicama na rukama a sve u cilju javnog sramoćenja dok se okorjeli kriminalci slobodno šeću ulicom. Nije mi namjera branit prekršaje već upit mora li policija držat se reda ili ste za pendrečenje ko u bivšoj državi pa nek se hvale kako su najuspješnija policija ?
Al
Alain992
21.11.2019.
Odustani
Naravno da ovo što si napisao nije točno......kao prvo ima razlika između zadržavanja i uhićenja u ovom slučaju je bilo uhićenje prema kojem je isti vjerojatno
nakon otriježnjenja u jutarnjim satima trebao biti doveden pred sudca koji bi mu odredio kaznu (zatvorsku i novčanu ili samo novčanu plus zaštitnu mjeru), a prilikom uhićenja si upoznat s razlozima uhićenja te dobiješ pravo na obavještavanje obitelji ili prijatelja o tome da si uhićen, plus ima jedan obrazac na kojem se izjašnjavaš dali želiš branitelja ili ne, ako želiš zoveš si odvjetnika koji je prisutan tamo, ako nemaš odvjetnika dobiješ ga po zakonu, a ako ne želiš odvjetnika uopće onda se izjasniš na tom obrascu da ne želiš odvjetnika i to je to......taj obrazac potpišeš i on je sastavni dio predmeta i naravno da imaš pravo na hranu u pol. postajama ne postoji kantina, ali ti se može otić kupit sendvič ili šta već hoćeš koji možeš pojest, ako nemaš novaca netko od obitelji ili prijatelja ti može donijet pa ti se ode po hranu......
Prikaži još ↓
Blue Star
21.11.2019.
Odustani
Jura nisam ni čitao do kraja jer pojma nemaš .. osobno sam bio u toj situaciji i tražio odvjetnika pitao mogu se javit doma i imam pravo jest ? I tek nako duuuu
uugog otezanja ( puno tih u ) su mi od kuće donijeli sendvič ... nadalje, tek kad tražiš odvjetnika tek onda imaju po zakonu pravo držat te 24h dok ne nađu nešto da ti spakiraju nakon toga si slobodan pa ide ili prekršajna ili kaznena. A stasvljanje lisice na ruke radi vrijednosti u autu manjoj od 300 kn samo zato što nemaš račun kod sebe van svake je pameti.
Prikaži još ↓
Al
Alain992
21.11.2019.
Odustani
Znači policija ide po ulici uhićuje ljude dovede ih u postaju i tek onda im traži nešto da im "spakuje", a dobro nisam znao da to tak ide, a lisice se stavljaju
preventivno radi sprečavanja pokušaja bijega i lakše kontrole uhićene osobe, ne bitno kolika je vrijednost sporne stvari i o kakvom se prekršaju ili kd radi i naravno to ovisi o procjeni policajca dali ima potrebe da ih stavlja ili ne, a ovo što kažeš da su otezali oko hrane ne znam jer nisam bio tamo pa ti moram vjerovat, ali na kraju si dobio ono što ti zakonski pripada s otezanjem ili ne...
Prikaži još ↓
Blue Star
21.11.2019.
Odustani
Jura me branim nikog al usporedbe radi drugi primjer obiteljskog nasilja nakon što ( netko meni znan ) po 100 ti put prijavi supruga ( nevjenčanog ) da će dignu
t kuću zrak pa baci kamen u prozor i šta sve ne policija kaže i ja njima vjerujem da ne mogu ništa dok ne počini kakvo nedjelo .. naravno al kasno onda iako je to po zakonu tek poslije dobi onih 100 metra zabrane prilasku kući ženi ili onoj s kojom živi na isto ti dođe dakle kasni zakon u mnogim slučajevima pa tu primjeni silu, većina bi se složila a ne tamo di ide obična prekršajna kazna
Prikaži još ↓
Al
Alain992
21.11.2019.
Odustani
Slažem se ali to je dokaz koliko je zakon loš i nedorečen jer oni tu ne mogu ništa kako i sam kažeš, jer po zakonu se prvo mora nešto dogodit.......a zakone ne
donosi policija, policija samo izvršava zakone u skladu sa svojim ovlastima, zakoni se izglasavaju u saboru, mup može dati neke prijedloge izmjena zakona što konstantno i daje, ali šta to vrijedi kad zastupnicima nije u interesu poboljšanje zakona, a vezano za nasilje u obitelji kada je počinjeno kazneno djelo (u tvom primjeru prijetnja da će dignuti kuću u zrak) policija navedeni slučaj prezentira i dostavlja prikupljene obavijesti državnom odvjetništvu, znači državno odvjetništvo preuzima daljnje postupanje i odluku dali ima kaznene odgovornsoti ili nema u većini slučajeva oslobode nasilnike koji završe opet na slobodi i opet naprave sranje i tko je onda kriv? Policija koja zapravo tu ne odlučuje ništa, a nitko ne proziva sudove i državno odvjetništvo, naravno da ne branim policiju jer i kod njih ko i u svim ministarstvima trebaju promjene ali šta god da se dogodi uvijek je policija kriva a to baš nema smisla
Prikaži još ↓
Blue Star
21.11.2019.
Odustani
Jura2510 naravno da nije policija kriva svi ju volimo pa vidi ovog šefa smjene u 00h40 kontrolira spava li kroner i spava i hrče al onda opet on jer je savjesta
n i odgovoran prema poslu kontrolira ( je li pokriven da se ne prehladi ) dal spava i vidi - ne diše (?) pa tko na svijetu ima takvu policiju i tako odgovorne šefove smjena ? 😂
Prikaži još ↓
Al
Alain992
21.11.2019.
Odustani
Nesretni slučajevi se događaju i na to se ne može utjecati, čovjek je spavao u sobi koja je 24 sata pod video nadzorom i umro obdukcija će utvrditi uzrok (možda
srčani, možda nešto drugo), a ovo za šefa smjene pa svaka čast, radio je svoj posao, ne znam šta je loše napravio
Prikaži još ↓
cu
cupakabra2
21.11.2019.
Odustani
Kod obiteljskog nasilja osobe su u pritvoru dok se ne otrijezne.. prije toga ih doktor pregleda i izdaje pisanu potvrdu da se osobe (radi zdrastvenog stanja) sm
iju ili ne smiju zadržati.. isto tako ako su punoljetne mogu izvijestiti tj.nazvati koga hoće..
Prikaži još ↓
crocop79
21.11.2019.
Odustani
Sve točno Jura, otprilike, osim da dobiješ odvjetnika po zakonu...to ne postoji osim u slučajevima kada se radi o obligatornom pravu na branitelja (da sada ne n
ebrajam), a tada po službenoj dužnosti Županijski sud dodjeljuje branitelja osumnjičeniku i to u pravilu tada plaća država, odnosno MUP
Prikaži još ↓
Blue Star
21.11.2019.
Odustani
Kad je policija priznala krivicu osim kad ju javnost ili novinari ne natjeraju na to ? I svugdje pali u svijetu : " bilo je u samoodbrani " ... pa Bože ako bir
amo stranu i ja biram stranu policije čim si s druge automatski si kriv 😁
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .