Obavijesti

Dobrodošli u RAUCH voćnu obitelj iz prirode, još od 1919.

Dobrodošli u RAUCH voćnu obitelj iz prirode, još od 1919.
4

Potreba za pićem je jedna od osnovnih životnih potreba. No, RAUCH je više od toga – nudi obitelj voćnih sokova ujedinjenu u istome: voćno, prirodno, čisto i svježe.

Obiteljska smo firma još od 1919. Motivirani tim djelatnika i dosljedna visoka kakvoća proizvoda temelj su našeg uspjeha. To nas čini jednim od vodećih proizvođača sokova u Europi, koji zadovoljava žeđ za voćem u oko 100 zemalja.

Naši proizvodi koji spajaju trend i tradiciju ispunjeni su ljubavlju, zdravljem i osvježenjem. Poštujemo prirodu kao izvor našeg najvećeg dobra, voća. Težimo s posebnim osjećajem odnositi se prema svakoj pojedinoj voćki, organizirajući proizvodne procese u skladu s okolišem.

HAPPY DAY - 100% prirodni voćni sok okus naranče

Okus voća koji se ne može usporediti sa niti jednim drugim okusom, nalazi se u HAPPY DAY-u. HAPPY DAY nam daje dnevnu količinu sunčevog sjaja za cijelu obitelj. Tako primjerice u jednu litru Happy Day 100% naranče stane 15 naranči sazrelih na suncu. Time se ne garantira samo zdravlje napitka, nego se jednom čašom udovoljava dnevna potreba za vitaminom C.

Robna marka HAPPY DAY predstavlja harmoniju, sreću, obitelj i prijatelje. HAPPY DAY je ukusan i dobar za Vas. Posebice je namijenjen obitelji, prvenstveno majkama i kupcima voćnih sokova kojima je kvaliteta na prvom mjestu. Namijenjen je ljudima koji cijene zdrave proizvode i puni okus.

HAPPY DAY naranču nudimo u tri različite kombinacije, s potpuno prirodnim voćnim iskustvom

HAPPY DAY naranča
HAPPY DAY naranča s komadićima voća
HAPPY DAY naranča blagog okusa

HAPPY DAY iz RAUCH-a je sinonim za najvišu kvalitetu posebno odabranih i ispitanih sirovina, od narančinog soka preko soka od jabuka i multivitaminskih sokova do egzotičnih okusa! HAPPY DAY je premium robna marka iz RAUCH-a!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.