Obavijesti

Viral

Komentari 18

Tiha noć 1914.: Duh Božića je utišao puške i pomirio vojnike

Tiha noć 1914.: Duh Božića je utišao puške i  pomirio vojnike
1

Britanski trgovački lanac snimio je ambicioznu božićnu reklamu koja je temeljena na stvarnim događajima iz Prvog svjetskog rata i kratkim prijateljstvom suparnika

Reklama je snimljena u suradnji s Britanskom kraljevskom legijom koja predstavlja i zalaže se za prava pripadnika vojnih snaga. S obzirom na nedavno obilježavanje stote godišnjice početka Prvog svjetskog rata , reklama je inspirirana jednim stvarnim događajem iz tog rata.

Naime, za Božić 1914. godine vojnici Britanije i Njemačke nakratko su prestali s borbama kako bi razmijenili poklone i zaigrali nogometnu utakmicu na terenu okruženom rovovima. Sve do danas ta je priča ostala primjerom ljudske dobrote, čak i u vrijeme krvavog rata.

Čokolada koja se pojavljuje u reklami u trgovinama Sainsbury prodaje se za jednu funtu i svi prilozi od prodaje biti će donirani u humanitarne svrhe.

Prije nekoliko dana još je jedan britanski trgovački lanac - John Lewis - također objavio svoju božićnu reklamu.

VIDEO
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 18
Domaći glumac objavio račun iz trgovine: 'Naplaćuju i vrećice za meso! Da ga nosim u rukama?'
RIJEŠITE ANKETU O VREĆICAMA

Domaći glumac objavio račun iz trgovine: 'Naplaćuju i vrećice za meso! Da ga nosim u rukama?'

Trebaju li trgovine svojim kupcima naplaćivati još i vrećice za meso? Riješite našu anketu i pišite nam u komentarima...